
Kreativni proces
- Predavanje 15
- Vježbe 15
- Samostalni rad 60
Naziv predmeta
Kreativni proces
Oznaka predmeta
22-07-510
Semestar
2
ECTS
3
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• razumiju svijet kreativnog procesa, definiraju i razlikuju koncepte i ideje
• razumiju specifične uloge u strukturi tima kreativnih profesionalaca, kao i njihovo značenje u širem kontekstu tržišnih komunikacija
Studenti će naučiti aspekte i alate kreativne komunikacije, od idejnog dizajna preko copywritinga do vizualizacije, a to će ih pripremiti za sve module vizualne komunikacije koji slijede. Analizom najpoznatijih i nagrađivanih međunarodnih djela usvojit će osnovna znanja i tehnike kreativnog oglašavanja, te shvatiti komparativne prednosti različitih vrsta formata oglašavanja i medija.
Modul pokriva preliminarne faze i metode procesa kreativnog mišljenja od strategije, preko razrade, do produkcije. Osim osnovnih teorijskih znanja sadržanih u predavanjima, modul se temelji na radnom projektu; to zahtijeva uspješno izvršavanje kratkih, praktičnih zadataka i domaćih zadaća, kao i aktivno sudjelovanje i rasprave na nastavi, koje studentima pružaju uvid u temeljne korake u kreativnim projektima. Studenti će steći povjerenje u metodologiju kreativne tehnike, strateško razmišljanje i integriranu komunikaciju. Modul uključuje teme povezane s nedavnim i relevantnim događajima na sceni oglašavanja.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Barry, P. (2016) The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later. 3rd edn, London, Thames and Hudson
Preporučena literatura:
1. Arens, W.F. (2020) Contemporary Advertising. 16th edn, New York, McGraw-Hill Education
2. Pricken, M. (2010) Creative Strategies, London Thames and Hudson
Dodatna literatura:
1. Berger, W. (2004) Advertising Today, New York, Phaidon Press
2. Bowdery, R. (2008) Basics Advertising 01 – Copywriting. AVA, Lausanne, Publishing
Minimalni ishodi učenja
- Primijeniti osnovne kreativne alate u određenoj komunikaciji.
- Kreirati originalne ideje za tradicionalne medije.
- Objasniti osnovne principe kreativnog metodičkog mišljenja.
- Kreirati originalne ideje za nove medije.
- Objasniti osnovnu strukturu različitih medija unutar kampanje.
Željeni ishodi učenja
- Procijeniti i primijeniti prednosti različitih kreativnih alata prema komunikacijskoj poruci.
- Razviti i evaluirati relevantne koncepte i ideje za tradicionalne medije.
- Analizirati prednosti različitih kreativnih alata, metoda i strategija.
- Razviti i evaluirati relevantne koncepte i ideje za nove medije.
- Analizirati kreativne potencijale različitih medija unutar kampanje.