
Načela konceptualizacije likova
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 75
Naziv predmeta
Načela konceptualizacije likova
Oznaka predmeta
22-07-564
Semestar
6
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• se upoznaju s principima konceptualizacije likova i prevođenja teksta i bilješki, te izrade moodboarda za realistične likove na iterativni način
• steknu komplementarno znanje i uvide u ostale module gdje je u umjetničkim djelima koja nastaju prisutna konceptualizacija likova bilo kojeg bića
Ovaj modul podučava studente razumijevanju vertikale konceptualizacije u programu. Razvijaju se znanja i vještine 3D modeliranja, kiparstva, teksturiranja, ilustracije i anatomije. Modul je postavljen na način da studenti rade u grupama i od ključne je važnosti za razvoj studenata u profesionalce jer im daje iskustvo suočavanja s izazovima stvaranja konceptualne umjetnosti u današnjem poslovnom okruženju.
U ovom modulu stvara se, prije svega, konceptualna umjetnost usredotočena na istraživanje i rad u timu i s klijentima, kao u stvarnom poslovnom okruženju. Ovaj modul se temelji na projektu, s naglaskom na radu, uzimajući u obzir povratne informacije, te na istraživanju umjetničkih rješenja. Kombinira mnoga znanja i vještine naučene u studiju i nadovezuje se na njih. Projekti u modulu razvijaju vještine studenata u radu prema povratnim informacijama i kratkim informacijama, te u timovima. Također poboljšava konceptualizaciju i kreativne sposobnosti.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Gurney J. (2009) Imaginative Realism: How to Paint What Doesn't Exist, Kansas City, Andrew McMeel Publishing
Preporučena literatura:
1. [Anon.], 3D Total Publishing (ed.) (2015) ZBrush Characters and Creatures, Worcester, 3D Total Publishing
2. Whitlatch T. (2015) Principles of Creature Design, New York, Design Studio Press
3. [Anon.], 3D Total Publishing (ed.) (2015) ZBrush Character Creation, Worcester, Manimal 3D Total Publishing
Minimalni ishodi učenja
- Predstaviti prikladnu metodologiju stvaranja konceptualnih likova na temelju vlastitog djela.
- Prepoznati, pripremiti i povezati kvalitetne reference i materijale, te stvoriti kvalitetan moodboard i skice kao osnovu za stvaranje pojedinačnih koncepata.
- Stvoriti vlastita konceptualna likovna rješenja za primjenu u raznim narativima, medijima i okruženjima u kojima je jasno vidljiva sinteza i produbljivanje znanja i stečena dosadašnja metodologija stvaranja likova.
- Stvoriti prezentacije koncipiranih likova u odgovarajućem stilu i okruženju s obzirom na zadatak.
Željeni ishodi učenja
- Procijeniti i opravdati određenu metodologiju stvaranja likova u odnosu na određeni problem.
- Procijeniti i razraditi određene elemente moodboarda i pripremne skice.
- Procijeniti kako vlastita umjetnička rješenja sintetiziraju dosadašnja znanja i koliko dobro rješavaju problem s obzirom na zahtjeve klijenta, naraciju, medije i okoliš u usporedbi s drugim rješenjima.
- Kritički procijeniti i obraniti stvorene prezentacije konceptualiziranih likova.