
Oblikovanje digitalnih formi
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 75
Naziv predmeta
Oblikovanje digitalnih formi
Oznaka predmeta
22-07-550
Semestar
2
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• korisničko sučelje i trenutne industrijske standarde programa digitalne skulpture
• stvaranje vlastitih rješenja digitalne skulpture
Ovaj modul podučava studente jakim temeljima u stvaranju skulpturalnih rješenja koji se kasnije koriste kao osnova za druge module, kao i za razvoj znanja i vještina. Studenti će se usredotočiti na organsku skulpturalnu formu i umjetnički pristup stvaranju skulpturalnih rješenja. Modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.
Za studente je važno polagati ovaj modul kako bi naučili metodologiju stvaranja skulpture kroz primarne, sekundarne i tercijarne oblike. Studenti će naučiti promatrati i promišljati formu na umjetnički način u kontekstu karakteristika oblika, primarnog oblika i siluete, te na taj način prepoznati i rangirati skulptorska rješenja. Učit će i vježbati stvaranje vlastitih digitalnih kiparskih rješenja. Znanja i vještine predstavljeni u ovom modulu dio su osnovnog skupa vještina i profesionalnih potreba u današnjoj industriji računalne grafike.
Literatura
Obvezna literatura:
1. [Anon.], 3D Total.com Ltd. (2017) Beginner's Guide to Zbrush, 3D Total Publishing, Worcester UK
Preporučena literatura:
1. [Anon.], 3DTotal.com Ltd., (2010) Mike Jensens Zbrush Techniques, 3D Total Publishing, [s.l.]
Dodatna literatura:
1. [Anon.], 3D Total.com Ltd., (2010) Speed Sculpting, 3D Total Publishing, [s.l.]
Minimalni ishodi učenja
- Kategorizirati pojmove koji se odnose na digitalne oblike.
- Razlikovati između raznih alata za modeliranje i njihovu upotrebu, te ih definirati.
- Analizirati i usporediti digitalne skulpture.
- Evaluirati metodologiju izgradnje digitalne skulpture s obzirom na njezinu upotrebu.
- Stvoriti osnovne digitalne skulpturalne oblike uz pomoć perceptivne ili receptivne metode prema modelu.
Željeni ishodi učenja
- Organizirati uloge pojedinih segmenata digitalnih oblika.
- Formulirati i povezati upotrebu pojedinih alata tijekom izrade digitalne skulpture.
- Rangirati i evaluirati skulpture s obzirom na njihovu upotrebu, geometriju i realizaciju.
- Evaluirati i poboljšati pojedine metodologije izgradnje skulpture s obzirom na kontekst.
- Procijeniti i preispitati stvoreni skulpturalni oblik, te nastaviti profilirati rješenje.