Image for
Naslovnica

Umjetnička direkcija 2

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 60
Ukupno 90

Naziv predmeta

Umjetnička direkcija 2

Oznaka predmeta

21-07-543

Semestar

6

ECTS

3

Sadržaj i cilj

Cilj ovog modula je:
• pružiti studentima specijaliziranu metodologiju i vještine koje se mogu primijeniti u profesionalnom upravljanju dizajnerskim procesom
• omogućiti učenje dizajna i metoda realizacije odabranog idejnog rješenja

Ovaj modul omogućuje proširenje i sintezu znanja iz područja oglašavanja i marketinških koncepata primjenom vještina naučenih u modulima fotografije, ilustracije, tipografije i psihologije tržišnih komunikacija, a poseban naglasak je na stilovima i alatima povezanim s praksom vizualnog dizajna marketinških komunikacija, odabira medijskih kanala, realizacije i produkcije.

Obrazovne jedinice uključuju specifična znanja i metode koje će studentima pružiti neovisnost u osmišljavanju vizualnih projekata i ovladavanju skladom sadržaja i forme na naprednoj razini. Kroz praktične projektne zadatke simulira se postupak dizajniranja stvarnog projekta, te se uče svi koraci, tehnike i metode realizacije odabranog idejnog rješenja, od moodboarda i layouta do konačnog rješenja. Studenti će steći samopouzdanje pri objašnjavanju rješenja svake faze, uvježbavanju prezentacijskih vještina i usavršavanju pripreme završne prezentacije. Modul uključuje teme povezane s nedavnim i relevantnim događajima na sceni kreativnog upravljanja.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Mahon, N. (2017) Basics Advertising 02 - Art Direction, London, Bloomsbury Visual Arts

Preporučena literatura:
1. Arens, W.F. (2020) Contemporary Advertising. 16th edn, New York, McGraw-Hill Education
2. Leonard, N. and Ambrose, G. (2021) Basics Graphic Design 08 - Design Research, London, Bloomsbury Visual Arts

Dodatna literatura:
1. Berger, W. (2004) Advertising Today, New York, Phaidon Press
2. Heller, S. and Vienne, V. (2005) The Education of an Art Director, New York, Allworth Press
3. Heller, S. and Vienne, V. (2009) Art Direction Explained at Last!, London, Laurence King Publishers

Minimalni ishodi učenja

  • Objasniti izražajne mogućnosti boje i oblika u kreativnom upravljanju.
  • Objasniti osnovne prednosti određenih stilova i tehnika kreativnog upravljanja.
  • Objasniti ulogu fotografije, ilustracije i tipografije u kreativnom upravljanju
  • Objasniti prednosti pojedinih medijskih kanala
  • Objasniti princip integriranja različitih kanala u cjelovitu kampanju
  • Objasniti osnovne faze proizvodnje i uloge ključnih stručnjaka u procesu

Željeni ishodi učenja

  • Analizirati i primijeniti izražajne mogućnosti boje i oblika u učinkovitom motiviranju određene ciljane skupine.
  • Analizirati i primijeniti najrelevantnije stilove i tehnike na određeni projekt
  • Objasniti osnovne principe izvedbe fotografije, ilustracije i tipografije u skladu s danom markom i porukom
  • Procijeniti prednosti pojedinih medijskih kanala u svrhu komunikacijskog cilja i, ako je potrebno, predložiti nove
  • Planirati vizualni dizajn u skladu sa zakonima dosljedne integrirane komunikacije
  • Analizirati različite produkcijske stilove i iznijeti ključne suradnike u skladu s danom markom i porukom
Preuzmi vodič za studente
Podijeli: Facebook Twitter