
Umjetnička direkcija 2
- Predavanje 15
- Vježbe 15
- Samostalni rad 60
Naziv predmeta
Umjetnička direkcija 2
Oznaka predmeta
22-07-543
Semestar
6
ECTS
3
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Cilj ovog modula je:
• pružiti studentima specijaliziranu metodologiju i vještine koje se mogu primijeniti u profesionalnom upravljanju dizajnerskim procesom
• omogućiti učenje dizajna i metoda realizacije odabranog idejnog rješenja
Ovaj modul omogućuje proširenje i sintezu znanja iz područja oglašavanja i marketinških koncepata primjenom vještina naučenih u modulima fotografije, ilustracije, tipografije i psihologije tržišnih komunikacija, a poseban naglasak je na stilovima i alatima povezanim s praksom vizualnog dizajna marketinških komunikacija, odabira medijskih kanala, realizacije i produkcije.
Obrazovne jedinice uključuju specifična znanja i metode koje će studentima pružiti neovisnost u osmišljavanju vizualnih projekata i ovladavanju skladom sadržaja i forme na naprednoj razini. Kroz praktične projektne zadatke simulira se postupak dizajniranja stvarnog projekta, te se uče svi koraci, tehnike i metode realizacije odabranog idejnog rješenja, od moodboarda i layouta do konačnog rješenja. Studenti će steći samopouzdanje pri objašnjavanju rješenja svake faze, uvježbavanju prezentacijskih vještina i usavršavanju pripreme završne prezentacije. Modul uključuje teme povezane s nedavnim i relevantnim događajima na sceni kreativnih komunikacija.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Mahon, N. (2017) Basics Advertising 02 - Art Direction, London, Bloomsbury Visual Arts
Preporučena literatura:
1. Arens, W.F. (2020) Contemporary Advertising. 16th edn, New York, McGraw-Hill Education
2. Leonard, N. and Ambrose, G. (2021) Basics Graphic Design 08 - Design Research, London, Bloomsbury Visual Arts
Dodatna literatura:
1. Berger, W. (2004) Advertising Today, New York, Phaidon Press
2. Heller, S. and Vienne, V. (2005) The Education of an Art Director, New York, Allworth Press
3. Heller, S. and Vienne, V. (2009) Art Direction Explained at Last!, London, Laurence King Publishers
Minimalni ishodi učenja
- Prepoznati i primijeniti osnovne izražajne mogućnosti fotografije, ilustracije i tipografije u umjetničkoj direkciji.
- Objasniti ulogu i osnovne prednosti pojedinih stilova i tehnika u umjetničkoj direkciji.
- Primijeniti principe kombiniranja pojedinačnih medijskih kanala u integriranu kampanju.
- Primijeniti osnovna načela oblikovanja završne prezentacije integrirane kampanje.
- Objasniti osnovne faze produkcije i ulogu art direktora u procesu.
Željeni ishodi učenja
- Ovladati inovativnom primjenom i razvojem fotografije, ilustracije i tipografije u umjetničkoj direkciji.
- Analizirati primjenu najrelevantnijih stilova i tehnika prema zadanoj robnoj marki i komunikacijskoj poruci.
- Strateški procijeniti prednosti pojedinih medijskih kanala u svrhu planiranja i provedbe vizualno dosljedne integrirane komunikacije.
- Ovladati naprednim metodama razvoja završne prezentacije kampanje u dosljednu integriranu komunikaciju.
- Analizirati pojedine faze produkcije različitih medijskih formata i informirati ključne suradnike u procesu.