Image for
Naslovnica

Umjetnička direkcija 2

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 60
Ukupno 90

Naziv predmeta

Umjetnička direkcija 2

Oznaka predmeta

22-07-543

Semestar

6

ECTS

3

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Cilj ovog modula je:
• pružiti studentima specijaliziranu metodologiju i vještine koje se mogu primijeniti u profesionalnom upravljanju dizajnerskim procesom
• omogućiti učenje dizajna i metoda realizacije odabranog idejnog rješenja

Ovaj modul omogućuje proširenje i sintezu znanja iz područja oglašavanja i marketinških koncepata primjenom vještina naučenih u modulima fotografije, ilustracije, tipografije i psihologije tržišnih komunikacija, a poseban naglasak je na stilovima i alatima povezanim s praksom vizualnog dizajna marketinških komunikacija, odabira medijskih kanala, realizacije i produkcije.

Obrazovne jedinice uključuju specifična znanja i metode koje će studentima pružiti neovisnost u osmišljavanju vizualnih projekata i ovladavanju skladom sadržaja i forme na naprednoj razini. Kroz praktične projektne zadatke simulira se postupak dizajniranja stvarnog projekta, te se uče svi koraci, tehnike i metode realizacije odabranog idejnog rješenja, od moodboarda i layouta do konačnog rješenja. Studenti će steći samopouzdanje pri objašnjavanju rješenja svake faze, uvježbavanju prezentacijskih vještina i usavršavanju pripreme završne prezentacije. Modul uključuje teme povezane s nedavnim i relevantnim događajima na sceni kreativnog upravljanja.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Mahon, N. (2017) Basics Advertising 02 - Art Direction, London, Bloomsbury Visual Arts

Preporučena literatura:
1. Arens, W.F. (2020) Contemporary Advertising. 16th edn, New York, McGraw-Hill Education
2. Leonard, N. and Ambrose, G. (2021) Basics Graphic Design 08 - Design Research, London, Bloomsbury Visual Arts

Dodatna literatura:
1. Berger, W. (2004) Advertising Today, New York, Phaidon Press
2. Heller, S. and Vienne, V. (2005) The Education of an Art Director, New York, Allworth Press
3. Heller, S. and Vienne, V. (2009) Art Direction Explained at Last!, London, Laurence King Publishers

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Prepoznati i primijeniti osnovne izražajne mogućnosti fotografije, ilustracije i tipografije u umjetničkom smjeru.
  • Objasniti ulogu i osnovne prednosti pojedinih stilova i tehnika u likovnom smjeru.
  • Primijeniti principe kombiniranja pojedinačnih medijskih kanala u integriranu kampanju.
  • Primijeniti osnovna načela oblikovanja završne prezentacije integrirane kampanje.
  • Objasniti osnovne faze proizvodnje i ulogu umjetničkog voditelja u procesu.

Željeni ishodi učenja

  • Ovladati inovativnom primjenom i razvojem fotografije, ilustracije i tipografije u umjetničkom smjeru.
  • Analizirati primjenu najrelevantnijih stilova i tehnika prema zadanoj robnoj marki i komunikacijskoj poruci.
  • Strateški procijeniti prednosti pojedinih medijskih kanala u svrhu planiranja i provedbe vizualno dosljedne integrirane komunikacije.
  • Ovladati naprednim metodama razvoja završne prezentacije kampanje u dosljednu integriranu komunikaciju.
  • Analizirati pojedine faze proizvodnje različitih medijskih formata i informirati ključne suradnike u procesu.
Podijeli: Facebook Twitter