
Vizualno oblikovanje 3 - Logotip i grafički standardi
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 105
Naziv predmeta
Vizualno oblikovanje 3 - Logotip i grafički standardi
Oznaka predmeta
22-07-521
Semestar
3
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
- doc. dr. sc. Siniša Bogdanović
- Juraj Anzulović, asistent
- mr. sc. Mario Perić, pred.
- Višen Tadić, asistent
Sadržaj i cilj
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• nauče koristiti temeljne principe dizajna vizualnih komunikacija i razviju ideje koje će istražiti i producirati u valjane kreativne ideje za upotrebu na tržištu
• stvore i dizajniraju logotip, knjigu grafičkih standarda i osnovne primjene
Kroz osnovne principe dizajniranja, ovaj modul uči studente stvarati valjane logotipe koji su u vezi s porukom i sadržajem koji prenose/sadržaj - forma - praksa dizajniranja logotipa, odabirom ispravne tipografije, sastava i međusobnih odnosa temeljnih informacijskih principa. Modul je okosnica programa jer kombinira prethodne module vizualnog dizajna, tipografije i povijesti vizualnog dizajna čineći tri osnovne funkcije dizajna tržišne komunikacije: praktičnost, simbolizam i estetiku. Baziran je na projektima i studentima pruža uvid u to kako stvoriti različite dizajnerske projekte, te ih implementirati u osobni portfolio za industriju dizajna vizualnih komunikacija.
Studenti polažu ovaj modul kako bi stekli samopouzdanje u kreativnim procesima i u dizajnerskom razmišljanju, te sposobnost predstavljanja i obrane svoje ideje na tržištu/klijentu. Studenti će steći sposobnosti za istraživanje kreativnog briefa, postavljanje pitanja u istraživanju dizajna, vizualnog definiranja natjecanja, analizu mišljenja, motivacije i asocijacija u vezi s temom dizajna. Također će biti izloženi postavljanju moodboarda kako bi bili potaknuti na stvaranje vizualnog igrališta za budući logotip.
Literatura
Obvezna literatura:
1. White A.W. (2017) The Elements of Logo Design: Design Thinking, Branding, Making Marks, New York, Simon and Schuster
Preporučena literatura:
1. Airey D. (2014) Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities, 2nd Edition, San Francisco, Peachpit Press
Dodatna literatura:
1. Wheeler A. (2017) Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 5th Edition, New Jersey, John Wiley and Sons
Minimalni ishodi učenja
- Definirati i prilagoditi istraživanje vizualnog koncepta.
- Primijeniti moodboard na istraživanje idejnog koncepta.
- Dizajnirati kreativni koncept logotipa i knjige standarda.
- Stvoriti konačni kreativni koncept logotipa i knjige standarda.
Željeni ishodi učenja
- Analizirati stvaranje vizualnog koncepta.
- Sintetizirati postavljeni moodboard idejnog koncepta.
- Opravdati dizajnirani kreativni koncept logotipa i knjige standarda
- Uspostaviti i razraditi konačni kreativni koncept logotipa i knjige standarda.