
Analiza interakcije u digitalnom marketingu
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 120
Naziv predmeta
Analiza interakcije u digitalnom marketingu
Oznaka predmeta
22-03-519
Semestar
4
ECTS
6
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima da:
• razumiju postupak mjerenja, zahtjeve i kontekst različitih digitalnih komunikacijskih platformi
• primijene praćenje podataka na web mjestima i povežu različite alate i platforme za prikupljanje prikupljenih podataka
• analiziraju i interpretiraju podatke dostupne u alatima za analitiku digitalnog marketinga
• stvore holistička izvješća pomoću alata za izvještavanje podataka.
Ovaj je kolegij dio osnovnih kolegija digitalnog marketinga na studijskom programu. Kolegij uključuje: korištenje skupova podataka kako bi se poboljšali učinci digitalnog marketinga i metrike učenja važne za analizu učinkovitosti web stranica i analizu integriranih marketinških kampanja.
Studenti će naučiti alate Google Analytics i upoznati se s drugim alatima za implementaciju i upravljanje kao što su Google Tag Manager, Google Optimize i drugi i bit će neovisni u otkrivanju i interpretaciji podataka te postupati u skladu s rezultatima analize kako bi se postigli zadani marketinški ciljevi. Modul inzistira na praktičnom radu na rješavanju različitih analitičkih problema, interpretaciji podataka i predlaganju rješenja i poboljšanja na temelju podataka.
Ovaj kolegij integriran je s kolegijima Marketing i oglašivačke mreže na pretraživačkim mrežama, Dizajn sustava za interakciju, Razvoj sustava za interakciju, Sustavi za upravljanje sadržajem, Društveni mediji i Optimizacija za tražilice. Među različitim temama, studenti uče kako primijeniti alate za praćenje i povezati ih s web mjestom kako bi omogućili prikupljanje podataka.
Ovaj kolegij doprinosi ukupnom razvoju učenika kao profesionalaca i praktičara. Studenti će steći povjerenje u savladavanju analize podataka i izvještavanja u digitalnom oglašavanju. Studenti će biti izloženi alatima za analitiku digitalnog marketinga, metodologijama koje se koriste u analizi i izvješćivanju te rješavanju problema na podacima iz stvarnog života kojima se pristupa putem demo računa Google Analytics. Certifikat za Google Analytics također je dio ovog kolegija. Certifikacija priprema studente za buduće poslove.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Kaushik A. (2010) Web Analytics 2.0, Wiley Publishing, Indianapolis, Indiana
2. (2020) Google Analytics Support [Online]. Available at: https://support.google.com (Accessed: 20 April 2020)
3. (2020) Google Analytics Academy [Online]. Available at: https://analytics.google.com/analytics/academy/ (Accessed: 20 April 2021)
4. (2020) Google Skillshop [Online] Available at: https://skillshop.withgoogle.com/ (Accessed: 20 April 2020)
5. (2020) Google Analytics Demo and Tools [Online] Available at: https://ga-dev-tools.appspot.com/ (Accessed: 20 April 2021)
Preporučena literatura:
1. Hartman K. (2020) Digital Marketing Analytics: In Theory And In Practice, 2nd edn, Ostmen Bennettsbridge Publishing Services [s.l.]
2. Kaushik A. (2020) Occam’s Razor [Online] Available at: https://www.kaushik.net/avinash/ (Accessed: 20 April 2021)
3. Sharma H. (2020) Optimizesmart Blog [Online]. Available at: https://www.optimizesmart.com/blog/ (Accessed: 20 April 2021)
4. (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 26 April 2021)
Dodatna literatura:
1. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)
2. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 26 April 2021)
3. (2021) CrazyEgg Blog [Online]. Available at: https://www.crazyegg.com/blog/ (Accessed: 26 April 2021)
Minimalni ishodi učenja
- Kombinirati i interpretirati dimenzije i mjerne podatke na temelju opsega podataka.
- Protumačiti odgovarajuće mjerne podatke kako bi se opisao uspjeh različitih kanala akvizicije i ponašanje korisnika primjenom naprednih prilagodbi alata.
- Protumačiti odgovarajuće mjerne podatke za praćenje e-trgovine primjenom naprednih prilagodbi alata.
- Analizirati podatke pomoću naprednog modela atribucije.
- Integrirati i koristiti alate za integrirano marketinško izvještavanje.
Željeni ishodi učenja
- Analizirati i interpretirati podatke u unaprijed definiranim izvješćima primjenom analitičkih tehnika.
- Predložiti i planirati metode mjerenja na temelju funkcionalnosti kanala za prikupljanje i web stranica.
- Procijeniti rezultate rješenja za e-trgovinu i prepoznati obrasce i promjene u ponašanju korisnika.
- Ocijeniti kanale akvizicije primjenom optimalnih naprednih modela atribucije.
- Analizirati podatke prikupljene u više alata i izraditi prilagođena izvješća ovisno o potrebama organizacije.