Image for
Naslovnica

Dizajn interakcijskih sustava

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 120
Ukupno 180

Naziv predmeta

Dizajn interakcijskih sustava

Oznaka predmeta

22-03-511

Semestar

3

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovo je jedan od temeljnih modula programa jer se digitalni marketing temelji na značajnoj interakciji s potencijalnim i povratnim kupcima.
Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima da:
• kombiniraju psihološke (prvenstveno procese donošenja odluka, ponašanja, osjećaje) i digitalne procese između korisnika i korisničkog sučelja,
• primijene psihološko i tehničko znanje za upravljanje sadržajem, dizajnom, okvirom, ponašanjem korisnika i korisničkim iskustvom.

Ovaj će modul naučiti studente kako psihološki procesi i procesi donošenja odluka utječu na interakciju korisnika s korisničkim sučeljem i kako koristiti to znanje za stvaranje korisničkog sučelja i upravljanje korisničkim iskustvom empatijom, otkrivanjem korisničkih potreba i scenarija, dizajniranjem okvira, arhitekture i krajnjeg proizvoda.
Važno je da studenti pohađaju ovaj modul kako bi u potpunosti razumjeli procese koji stoje iza interaktivnog sustava i korisnika. To će se postići tako da studenti akumuliraju iskustvo prikupljeno primjerima, studijama slučajeva, testiranjem i istraživanjem korisnika. Studenti će znati kombinirati interese klijenta i korisnika s optimizacijom interaktivnog sustava (web stranice) kako bi se dobio atraktivan, upotrebljiv i učinkovit digitalni krajnji proizvod.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Cooper, A., Reimann, R., Cronin, D. and Noessel, C. (2014) About Face: The Essentials of Interaction Design. 4th edn, Indianapolis, IN: Wiley.
2. Krug, S. (2014) Don't Make Me Think, Revisited: A Common-Sense Approach to Web Usability (Voices That Matter). [n.k], Indianapolis, IN: New Riders.
3. Unbounce Marketing Solutions Inc. (2021) The Unbounce Conversion Intelligence Blog [Online]. Available at: https://unbounce.com/blog/ (Accessed: 5 May, 2021)
4. Nielsen Norman Group (2021) NN Group: Articles and Videos [Online]. Available at: https://www.nngroup.com/articles/ (Accessed: 5 May, 2021)

Preporučena literatura

Preporučena literatura:
1. Weinschenk, S. (2009) Neuro Web Design: What Makes Them Click. [s.l.], New Riders.
2. Sharon, T. (2012) It's Our Research: Getting Stakeholder Buy-in for User Experience Research Projects. [n.k.], Waltham: Elsevier.
3. Williams, A. (2020) WordPress for Beginners 2021: A Visual Step-by-Step Guide to Mastering WordPress. [s.l.], Independently published.
4. Smashing Media AG (2021) Smashing Magazine [Online]. Available at: https://www.smashingmagazine.com/ (Accessed: 5 May, 2021)

Dodatna literatura:
1. Awwwards Online SL (2021) Awwwards [Online]. Available at: https://www.awwwards.com/ (Accessed: 5 May, 2021)
2. Treehouse Island, Inc. (2021) Treehouse [Online]. Available at: https://blog.teamtreehouse.com/ Accessed: 5 May ,2021)
3. Design Float (2021) Design Float: Web design news and tips [Online]. Available at: http://www.designfloat.com/ (Accessed: 5 May, 2021)
4. WPExplorer (2021) WP Explorer [Online]. Available at: https://www.wpexplorer.com/blog/ (Accessed: 5 May, 2021)
5. WPLift (2021) WP Lift: blog [Online]. Available at: https://wplift.com/blog (Accessed: 5 May, 2021)
6. UX Planet (2021) UX Planet [Online]. Available at: https://uxplanet.org/ (Accessed: 5 May, 2021)
7. UX Collective (2021) UX Collective [Online]. Available at: https://uxdesign.cc/ (Accessed: 5 May, 2021)
8. Muzli (2021) Muzli Magazine [Online]. Available at: https://medium.muz.li/?gi=44a7be6c9602 (Accessed: 5 May, 2021)
9. UX Booth (2021) UX Booth [Online]. Available at: https://www.uxbooth.com/ (Accessed: 5 May, 2021)

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Razvrstati elemente interakcije korisnika i digitalne interaktivne sustave s psihologijom korisnika.
  • Integrirati alate i metodologije korisničkih istraživanja kako bi se stvorio digitalni proizvod s ciljem razvoja pripadajućih interaktivnih sustava.
  • Procijeniti ulogu i vrstu različitih komponenata digitalne arhitekture proizvoda i pripadajući interaktivni sustav prema marketinškim ciljevima.
  • Procijeniti ulogu, vrste i ciljeve elemenata korisničkog sučelja imajući u vidu korisničko iskustvo i marketinške ciljeve.
  • Integrirati koncepte dizajna korisničkog sučelja prema definiranim pretvorbama i marketinškim ciljevima.

Željeni ishodi učenja

  • Razviti koncept interakcije i digitalnih interaktivnih sustava u procesu digitalnog marketinga i rangirati prioritete procesa uzimajući u obzir psihologiju korisničke interakcije.
  • Dizajnirati istraživanje korisnika, procijeniti rezultate i preporučiti idealne korisničke profile i prema scenarijima i pričanju priča.
  • Izraditi naraciju i arhitekturu digitalnog proizvoda koristeći definirane korisničke scenarije i u skladu s marketinškim ciljevima.
  • Stvoriti predložak dizajna za digitalni proizvod primjenjujući najbolje prakse korisničkog iskustva imajući u vidu prepreke, radno opterećenje i korisničke ciljeve.
  • Stvoriti dizajn korisničkog sučelja prema pretvorbi i marketinškim ciljevima.
Podijeli: Facebook Twitter