Image for
Naslovnica

Društvene mreže

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 120
Ukupno 180

Naziv predmeta

Društvene mreže

Oznaka predmeta

22-03-525

Semestar

5

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Cilj modula je upoznati studente s različitim aspektima društvenih medija koji su značajno promijenili načine na koje se potrošači ponašaju i stupaju u interakciju s brendovima te postali sastavni dio marketinških planova.

Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima da:
• procijene temelje društvenih medija i otkriju detalje i pojedinosti svake platforme društvenih medija
• stvore i izvrše strategije društvenih medija
• planiraju, izrade i objave relevantni sadržaj na društvenim mrežama
• rade izravno na platformama društvenih medija
• razviju temeljne vještine u stvaranju i upravljanju reklamnim kampanjama na društvenim mrežama
• nauče procjenjivati rezultate marketinških napora na društvenim mrežama kako bi donijeli utemeljene marketinške odluke na društvenim mrežama.

Studenti će se upoznati s najvažnijim društvenim mrežama, internetskim zajednicama, platformama za razmjenu sadržaja i uslugama. Steći će bolje razumijevanje kriterija koji se koriste za dizajniranje strategije izvedbe društvenih medija neophodnih za postizanje očekivanih komercijalnih ciljeva i upravljanje reputacijom. Studenti će steći temeljna znanja o mjerenju učinaka aktivnosti na društvenim mrežama i steći uvid u buduće trendove koji će utjecati na daljnji razvoj društvenih medija i marketinške komunikacije općenito. Obrazovni program će se temeljiti na prikazivanju uspješnih i neuspješnih praksi društvenih medija, analizi studije slučaja i diskusiji.

Ovaj je modul dio osnovnih modula digitalnog marketinga na studijskom programu. Studenti će se upoznati s osnovnim društvenim mrežama, mrežnim zajednicama, platformama za razmjenu sadržaja i uslugama. Moći će procijeniti kriterije koji se koriste za stvaranje strategije izvedbe društvenih medija potrebne za postizanje očekivanih komercijalnih ciljeva i upravljanje reputacijom. Steći će temeljna znanja o mjerenju učinaka aktivnosti na društvenim mrežama i steći uvid u buduće trendove koji će dalje razvijati društvene medije i marketinšku komunikaciju.

Važno je da studenti uzmu ovaj modul kako bi razvili duboko razumijevanje i analitički pristup društvenim mrežama, društvenim mrežama i upotrebi društvenih medija u integriranoj marketinškoj komunikaciji. Znanja koja studenti steknu u ovom modulu pridonijet će ukupnom skupu vještina za njihovo buduće zaposlenje kao stručnjaka za digitalni marketing.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Atherton J (2019) Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement, 1st edn, Kogan Page, London
2. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com (Accessed: 3 May 2021)
3. (2021) Hootsuite Blog [Online]. Available at: https://blog.hootsuite.com/ (Accessed: 3 May 2021)
4. (2021) Facebook Blueprint [Online]. Available at https://www.facebook.com/business/learn (Accessed: 3 May 2021)
5. (2021) Think with Google [Online]. Available https://www.thinkwithgoogle.com/ (Accessed: 3 May 2021)

Preporučena literatura:
1. McDonald J. (2021) Social Media Marketing Workbook: How to Use Social Media for Business, CreateSpace Independent Publishing Platform, Scotts Valley, CA
2. (2021) Sprout Social [Online]. Available at https://sproutsocial.com/insights/ (Accessed: 3 May 2021)
3. (2021) LinkedIn Marketing Solutions Blog [Online]. Available at https://business.linkedin.com/marketing-solutions/blog (Accessed: 3 May 2021)
4. Butow et al. (2020) Ultimate Guide to Social Media Marketing, Entrepreneur Press, Irvine, CA

Dodatna literatura:
1. Macarthy A. (2021) 500 Social Media Marketing Tips: Essential Advice, Hints, and Strategy for Business: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube, Snapchat, and More!, Independently published, [s.l.]
2. Marshall, P., Meloche, K. and Regnerus, B. (2020) Ultimate Guide to Facebook Advertising, Entrepreneur Press, 2nd edn, Entrepreneur Press, Irvine, CA
3. Kerpen D. (2019) Likeable Social Media: How To Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing On All Social Networks That Matter, 3rd edn, McGraw-Hill Education, New York, NY
4. Eves D. (2021) The YouTube Formula: How Anyone Can Unlock the Algorithm to Drive Views, Build an Audience, and Grow Revenue, 1st edn, Wiley, Hoboken, NJ

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Usporediti društvene medije na temelju njihovih karakteristika, vrste medija i ciljane publike.
  • Planirati komunikacijski proces na društvenoj mreži kako bi se utjecalo na percepciju i odlučivanje javnosti.
  • Kombinirati optimalne koncepte za strategiju komunikacije na društvenim mrežama i metode mjerenja.
  • Upravljati korporativnim profilom putem odgovarajuće prisutnosti na Facebooku, Twitteru, YouTubeu i Instagramu.
  • Razviti reklamnu kampanju pomoću društvene mreže.

Željeni ishodi učenja

  • Procijeniti optimalne društvene medije za poslovanje na temelju zadane ciljne publike i poslovnih ciljeva.
  • Predvidjeti utjecaj komunikacije putem društvenih medija na percepciju javnosti i poslovne ciljeve.
  • Predložiti optimalne koncepte za strategiju valorizacije i ocjenjivanja strategije komunikacije na društvenim mrežama radi poboljšanja ukupnih performansi.
  • Stvoriti konverziju obožavatelja, sljedbenika, kontakata i članova grupe u kupce putem odgovarajuće prisutnosti na Facebooku, Twitteru, YouTubeu i Instagramu.
  • Razviti i upravljati reklamnom kampanjom pomoću kombinacije društvenih mreža temeljenih na strateškim ciljevima.
Podijeli: Facebook Twitter