
Integrirana marketinška komunikacija
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 120
Naziv predmeta
Integrirana marketinška komunikacija
Oznaka predmeta
22-03-512
Semestar
3
ECTS
6
Nastavnici i suradnici
- mr. sc. Mario Fraculj, v. pred.
- Ema Dugonjić, asistent
- Marina Kraljić
- Ana Šutić Renić
- mr. sc. Vanja Vaniček, pred.
Sadržaj i cilj
Ovaj se kolegij nadovezuje na teoriju i primarne koncepte, modele i alate obrađene u prethodnim marketinškim kolegijima i, zajedno s digitalnim oglašavanjem, čini okosnicu studijskog programa.
Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima da:
• argumentiraju potrebu za integracijom marketinške komunikacije,
• kritički procijene osnovne koncepte integrirane marketinške komunikacije,
• predlože komunikacijski plan i osmisle komunikacijsku strategiju i taktiku,
• tumače koncepte marketinške učinkovitosti i društvene odgovornosti.
U kolegiju se iznose ključni koncepti integrirane marketinške komunikacije. Za studente je važno da polože ovaj kolegij kako bi razvili vještine potrebne za upravljanje svim komunikacijskim alatima u poslovnoj praksi, uključujući oglašavanje, odnose s javnošću, unapređenje prodaje, osobnu prodaju i direktni marketing.
Vještine razvijene kroz ovaj kolegij značajno će doprinijeti razvoju studenata kao stručnjaka za marketing i oglašavanje.
Literatura
Obvezna literatura:
1. De Pelsmacker, P, Guens, M. and Van Den Bergh J. (2017) Marketing Communications: A European Perspective. 6th edn. Harlow: Pearson Education Limited.
Preporučena literatura:
1. Fill, C. and Turnbull, S. (2016) Marketing communications: discovery, creation and conversations. 7th edn. Harlow: Pearson Education Limited.
Dodatna literatura:
1. Journal of Marketing, American Marketing Association
2. Journal of Marketing Communications, Taylor and Francis Online
Minimalni ishodi učenja
- Argumentirati potrebu i korist integracije marketinških komunikacija i ocijeniti glavne instrumente komunikacijskog miksa.
- Kritički procijeniti osnovne koncepte koji se odnose na planiranje marketinških komunikacija (segmentacija, ciljanje, pozicioniranje, postavljanje ciljeva i određivanje proračuna).
- Ocijeniti ulogu, vrste i ciljeve oglašavanja i usporediti nove oblike online komunikacija.
- Usporediti ulogu i karakteristike odnosa s javnošću, unapređenja prodaje, osobne prodaje i direktnog marketinga kao alata komunikacijskog miksa.
- Interpretirati koncept efektivnosti marketinških komunikacija i prezentirati metrike koje se koriste za pojedine komunikacijske alate.
- Interpretirati koncept društvene odgovornosti u marketinškim komunikacijama i kritički preispitati glavna etička pitanja.
Željeni ishodi učenja
- Preporučiti optimalnu konfiguraciju komunikacijskog miksa uzimajući u obzir poslovnu situaciju i ciljeve brenda.
- Predložiti strukturu integriranog komunikacijskog plana i osmisliti komunikacijsku strategiju i taktike.
- Valorizirati oglasnu kampanju u offline i online kanalima sukladno situaciji branda.
- Osmisliti i upravljati aktivnostima odnosa s javnošću, unapređenja prodaje, osobne prodaje i direktnog marketinga.
- Analizirati i valorizirati marketinške kampanje s obzirom na standarde komunikacijske efektivnosti.
- Analizirati i valorizirati marketinške kampanje s obzirom na pravne i etičke standarde.