Image for
Naslovnica

Kreativnost i kreativno izražavanje

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 60
Ukupno 120

Naziv predmeta

Kreativnost i kreativno izražavanje

Oznaka predmeta

22-03-528

Semestar

5

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj je modul jedan od fakultativnih modula na trećoj godini studijskog programa. Studenti će naučiti razumjeti vlastiti kreativni potencijal te vanjske i unutarnje čimbenike koji utječu na njihovo kreativno izražavanje.

Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• razumiju čimbenike koji ograničavaju i utječu na njihov kreativni potencijal i izražavanje
• primijene razne alate za poboljšanje vlastitog kreativnog potencijala i izražavanja
• analiziraju umjetnička djela i interpretiraju analizu kako bi poboljšali vlastito kritičko mišljenje
• stvore vlastito „umjetničko djelo“, kreativni koncept s razumijevanjem cjelokupnog kreativnog procesa te unutarnjih i vanjskih čimbenika utjecaja.

Jedan dio ovog modula usko je povezan s kreativnim izražavanjem u različitim vidovima umjetnosti, dok je drugi dio modula usko povezan s kreativnim izražavanjem u marketingu. Studenti se potiču da razvijaju vlastito nepristrano kritičko razmišljanje i uče i praktično primjenjuju razne alate koji im pomažu u jačanju vlastitog kreativnog potencijala, ali također daju više dubine i kvalitete različitim oblicima njihovog kreativnog izražavanja.

Ovaj modul pridonosi cjelokupnom razvoju studenata kao profesionalaca i praktičara s fokusom na „vježbanje kreativnosti“. Od studenata se očekuje da budu svjesniji svog kreativnog potencijala - njegovih ograničenja i mogućnosti. Studenti bi trebali razumjeti široku primjenu pripovijedanja u komunikacijskim kampanjama i biti u stanju koristiti se tehnikama pripovijedanja kada sami izrađuju komunikacijske kampanje

Literatura

Obvezna literatura:
1. McKee, R (1997) Story: Style, Structure, Substance, and the Principles of Screenwriting, HarperCollins, New York, NY

Preporučena literatura:
1. Catmull, E and Wallace, A 2014: Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration, J.J. Holt
2. Said-Metwaly, S., Kyndt, E. and Van den Noortgate, W. (2017), “Approaches to Measuring Creativity: A Systematic Literature Review”, Creativity – Theories, Research, Applications, vol.4, no. 2, pp. 238-275
3. Christensen, T. (2021) Creative Something [Online]. Available at https://creativesomething.net/ (Accessed: 26 April 2021)
4. Design Taxi (2021) Design Taxi [Online]. Available at https://designtaxi.com/ (Accessed: 26 April 2021)

Dodatna literatura:
1. Robinson, K. (2009) The Element: How Finding Your Passion Changes Everything, Penguin Books, London
2. Robinson, K. (2017) Out of Our Minds: The Power of Being Creative, 3rd edn, Capstone, Mankato, MN
3. Kleon, A. (2012) Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative, 1st edn, Workman Publishing, New York City, NY

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Procijeniti različite kreativne alate i tehnike imajući u vidu zadani cilj.
  • Analizirati i protumačiti postojeća kreativna rješenja putem medija priče, stripa, filma, video isječka, glazbe i drugih kreativnih proizvoda.
  • Tumačiti različite tehnike pripovijedanja, ovisno o raznim situacijama.
  • Procijeniti različita kreativna rješenja za brend povezan s različitim vrstama komunikacije.

Željeni ishodi učenja

  • Dizajnirati kreativno rješenje koristeći različite kreativne alate i tehnike imajući u vidu zadani cilj.
  • Analizirati, protumačiti i prepoznati prednosti drugih postojećih kreativnih rješenja i upotrijebiti ih kao nadahnuće i temelj za vlastita kreativna rješenja.
  • Primijeniti različite tehnike pripovijedanja, ovisno o različitim situacijama i / ili parametrima.
  • Stvoriti različita kreativna rješenja za brend kroz razne vrste, kanale i mogućnosti komunikacije.
Podijeli: Facebook Twitter