Tomislav Krištof rođen je 28. rujna 1972. god. u Zagrebu gdje je 1991. god. završio srednju Tehničku školu Ruđer Bošković, smjer opća elektronika. Ekonomski fakultet u Zagrebu upisuje 1992. godine, a 1998. završava 1998. smjer Marketing. Još u vrijeme studija počinje s radom na području marketinga kroz malu privatnu tvrtku Balpro d.o.o. s kojom surađuje s marketinškim agencijama poput Digitela, BBDO-a i McCann Ericksona u Hrvatskoj. Krajem 2010. godine u sklopu POU Algebra preuzima vodstvo na projektu edukacije „Specijalist za Internet marketing“ koji zajedno sa suradnicima razvija sve do kraja 2011. godine. Realizacija projekta u vidu programa obrazovanja kreće u prosincu 2011. godine s prvim polaznicima, a Tomislav preuzima mentorstvo te redovito drži predavanja iz seminara „Internet kao komunikacijski kanal“. Također, zajedno sa suradnicima razvija program obrazovanja „Suradnik u marketingu“ te u sklopu istog održava nastavu iz seminara „Osnove oglašavanja i planiranja promocije. Početkom 2012. godine zapošljava se, s djelomičnim radnim vremenom, na Visokom učilištu Algebra, gdje preuzima projekt razvoja kolegija „Uvod u marketing i medijske komunikacije“. Od listopada 2013. godine predaje na navedenom kolegiju. U 2014. godini započinje projekt izrade studija digitalnog marketinga te po osnutku istog studija sudjeluje u ključnim odlukama vezanim za taj studij, a kao redovan predavač radi do danas. Aktivno se služi engleskim, a pasivno njemačkim jezikom.

Podijeli: Facebook Twitter