
Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 120
Naziv predmeta
Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama
Oznaka predmeta
22-03-517
Semestar
4
ECTS
6
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima da:
• neovisno upravljaju projektom digitalnog oglašavanja i izvrše sve zadatke
• upotrijebe Google Ads alat za pokretanje različitih vrsta kampanja
• optimiziraju kampanje kako bi postigli ciljeve oglašavanja
• stvore cjelovita izvješća
• steknu profesionalni certifikat za Google Ads
Ovaj je modul dio osnovnih modula u sklopu studijskog programa Digitalnog marketinga. Studenti će naučiti važnost i položaj internetskih pretraživača u planiranju izvedbi na Internetu. Studenti će naučiti kako koristiti Google Ads alate u vezi s drugim Googleovim alatima.
Studenti će naučiti kako provoditi oglašavanje putem pretraživanja, prikaza, videa, kupovine i kampanja za mobilne aplikacije. Uz to, studenti će naučiti razumjeti kontekst poslovnog subjekta te pronaći tržišta i koncepte koji kroz projekt postižu povrat ulaganja s odabranom tvrtkom u projektnom dijelu modula.
Pojedinačni projekt obuhvaća sve faze reklamnog projekta. Studenti moraju pronaći prihvatljivog klijenta, strukturirati klijenta, planirati strukturu računa i stvoriti oglase u skladu s definiranim ciljevima, pokrenuti i optimizirati kampanje u razdoblju od tri tjedna i na kraju stvoriti izvještaj i predstaviti rezultate. Proračun za oglašavanje osigurava se u suradnji s Googleom i OTP bankom.
Ovaj je modul integriran s modulima Analiza interakcije u digitalnom marketingu, Dizajn sustava interakcije, Razvoj sustava interakcije i Optimizacija pretraživača.
Ovaj modul doprinosi ukupnom razvoju učenika kao profesionalaca i praktičara. Studenti će savladati oglašavanje putem Google pretraživanja (GSN) i prikazivačke mreže (GDN). Studenti će biti izloženi primjeru iz stvarnog života radeći s klijentom iz industrije u projektnom dijelu modula koji ih priprema za samostalni ili grupni rad nakon što diplomiraju.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Marshall P., Rhodes M. and Todd B. (2020) Ultimate Guide to Google Ads, Entrepreneur Press, Irvine, CA
2. (2021) Google Ads Support [Online]. Available at: https://support.google.com (Accessed: 20 April 2021)
3. (2021) Google Analytics Academy [Online]. Available at: https://analytics.google.com/analytics/academy/ (Accessed: 20 April 2021)
4. (2021) Google Skillshop [Online] Available at: https://skillshop.withgoogle.com/ (Accessed: 20 April 2021)
5. (2021) Search Engine Journal [Online]. Available at: https://searchengineland.com/ (Accessed: 5 May 2021)
Preporučena literatura:
1. Meyerson M. (2018) Advanced Google Ads Techniques: Practical advanced Google Ads practice developed over a decade by an industry veteran, eReader version, accessed 20 April 2021 from Amazon.com
2. (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 26 April 2021)
3. (2021) Search Engine Journal [Online]. Available at: https://www.searchenginejournal.com/ (Accessed: 27 April 2021)
4. Sharma H. (2019) Attribution Modelling in Google Ads and Facebook, eReader version, accessed 20 April 2021 from Amazon.com
Dodatna literatura:
1. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)
2. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 26 April 2021)
3. (2021) Marketing Journal [Online]. Available at: https://www.marketingjournal.org/category/digital-marketing/ (Accessed: 27 April 2021)
4. (2021) Marketing Land [Online] Available at: https://marketingland.com/ (Accessed: 27 April 2021)
5. Journal of Marketing, SAGE
Minimalni ishodi učenja
- Definirati proračun, ciljanje kampanja i postavke za kampanje na pretraživačkoj mreži i organizirati kampanje primjenom najboljih praksi.
- Procijeniti mjerne podatke i utjecaj ocjene kvalitete na ishod dražbe.
- Testirati izvedbu oglasa, primijeniti metode ciljanja i optimizacije na prikazivačkoj mreži i predložiti daljnje napredne korake optimizacije.
- Odrediti elemente Google Ads strukture pogodne za eksperimentiranje i automatizaciju u različitim vrstama kampanja.
- Definirati proračun, ciljeve kampanje i postavke za video i shopping kampanje i organizirati kampanje primjenom najboljih praksi.
Željeni ishodi učenja
- Strukturirati kampanje pretraživanja za učinkovito postizanje ciljeva i maksimaliziranje povrata ulaganja.
- Optimizirati kampanje i ocjene kvalitete kako bi se postigli definirani ciljevi.
- Argumentirati željene ciljeve prikaznih kampanja i primijeniti optimalne taktike ciljanja i optimizacije da bi se oni postigli.
- Ishod eksperimenta i sljedeće korake u optimizaciji kampanje interpretirati kao posljedicu eksperimenta.
- Strukturirati video i kampanje za kupnju za učinkovito postizanje ciljeva i maksimaliziranje povrata ulaganja.