fbpx
Image for
Naslovnica

Marketing sadržajem

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 120
Ukupno 180

Naziv predmeta

Marketing sadržajem

Oznaka predmeta

22-03-524

Semestar

5

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj se modul temelji na vještinama i čini vitalnu okosnicu studijskog programa Digitalnog marketinga.
Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima da:
• nauče koncepte sadržajnog marketinga koji uključuju postupak stvaranja, prilagođavanja i distribucije sadržaja na mreži,
• razviju odnos s publikom radi postizanja poslovnih ciljeva, ali bez imperativa prodaje.

Sadržajni marketing dio je digitalnog marketinga koji se pretežno manifestira putem digitalnih platformi, ali stvaranje i manifestacija sadržaja ne moraju nužno biti digitalni. Studenti će naučiti kako upravljati cjelokupnim procesom sadržajnog marketinga od nule kako bi nadopunili tradicionalne marketinške napore. Ovaj modul omogućit će studentima stvaranje i održavanje sadržajnog marketinga za klijente u agencijama ili kao člana marketinškog tima u tvrtkama.
Za studente je važno pohađati ovaj modul kako bi usvojili praktična znanja o stvaranju djelotvornog sadržaja koji će se objavljivati na mreži i distribuciji tog sadržaja putem vlastitih kanala i kanala nezavisnih proizvođača. Studenti će moći procijeniti rezultate sadržajnog marketinga i pozicionirati se kao influenceri u svojim nišama. Nastava se temelji na kombinaciji prezentacije uspješnih i neuspješnih praksi u području sadržajnog marketinga, analize studija slučaja i rasprava.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Pulizzi, J. (2013) Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less, [n.k.], New York, NY: McGraw-Hill Education,
2. Hubspot (2021) Hubspot Academy [Online]. Available at https://academy.hubspot.com/courses/content-marketing (Accessed: 5 May 2021)
3. Informa (2021) Content Marketing Institute [Online]. Available at: https://contentmarketinginstitute.com/blog/ (Accessed: 5 May 2021)
4. Wiebe Marketing Ltd. (2021) Copyhackers, [Online]. Available at: https://copyhackers.com/ (Accessed: 5 May 2021)

Preporučena literatura:
1. Redish J. (2012) Letting Go Of The Words: Writing Web Content That Works, [s.l.], Mk Publications,
2. Benett, T. and Yaeger, D. (2013) The Power Of Storytelling, Winnipeg MAN: Sound Concepts, Inc.
3. Shreeve, M. (2014) Copywritting For The Rest Of Us, [s.l.], Told You So Publishing.
4. McKee, R. (1997) Story: Style, Structure, Substance, and the Principles of Screenwriting, New York, NY: Harper Collins.
5. Catmull, E. (2014) Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration, [n.k.], London: Bantam Press.

Dodatna literatura:
1. Hootsuite Inc. (2021) Hootsuite Influencer Marketing Guide [Online]. Available at: https://blog.hootsuite.com/influencer-marketing/ (Accessed: 5 May, 2021)
2. MarketingProfs, LLC (2021) Marketing Profs [Online]. Available at: https://www.marketingprofs.com/ (Accessed: 5 May, 2021)
3. Hubspot (2021) Hubspot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 5 May, 2021)
4. Quick Sprout, LLC (2021) Quick Sprout Blog [Online]. Available at: https://www.quicksprout.com/blog/ (Accessed: 5 May, 2021)
5. Buffer, Inc. (2021) Buffer Blog [Online]. Available at: https://buffer.com/resources/ (Accessed: 5 May, 2021)
6. Rainmaker Digital, LLC (2021) Copy Blogger [Online]. Available at https://copyblogger.com/blog/ (Accessed: 5 May, 2021)
7. Convince and Convert, LLC (2021) Convince and Convert [Online]. Available at https://www.convinceandconvert.com/blog/ (Accessed: 5 May, 2021)
8. Social Media Examiner (2021) Social Media Examiner [Online]. Available at https://www.socialmediaexaminer.com/category/how-to/ (Accessed: 5 May, 2021)

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Procijeniti komponente sadržajnog marketinga na temelju potrebe za sadržajnim marketingom i njegovih prednosti.
  • Stvoriti sadržaj na temelju izgleda i stila cjelokupne marketinške komunikacije brenda, poslovne situacije i ciljeva brenda.
  • Usporediti različite vrste kanala za distribuciju sadržaja po učinkovitosti i kvaliteti.
  • Integrirati komponente pisanog i vizualnog sadržaja za objavljivanje, u skladu s poslovnim ciljevima i ciljevima brenda.
  • Predvidjeti utjecaj pripovijedanja u kontekstu sadržajnog marketinga.

Željeni ishodi učenja

  • Predložiti optimalan koncept sdržajnog marketinga kao ključnu komponentu marketinških napora u skladu s poslovnom situacijom i ciljevima marke.
  • Preporučiti taktiku marketinške strukture i sadržaja koja uključuje izgled i dojam marketinške komunikacije brenda u skladu s poslovnom situacijom i ciljevima brenda.
  • Odabrati kanale distribucije marketinga sadržaja i preporučiti sadržaj za objavljivanje, imajući na umu specifičnosti svakog kanala.
  • Stvoriti pisani i vizualni sadržaj na temelju uređivanja brenda i vodiča za stil u skladu s poslovnim ciljevima i ciljevima brenda.
  • Preporučiti koncept pripovijedanja za marketing sadržaja prema poslovnim ciljevima i ciljevima brenda.
Podijeli: Facebook Twitter