Image for
Naslovnica

Optimizacija za tražilice

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 75
Ukupno 120

Naziv predmeta

Optimizacija za tražilice

Oznaka predmeta

22-03-518

Semestar

4

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima da:
• nauče tehnike i metode optimizacije internetske stranice za internetske tražilice
• koriste SEO alat za pristup, analizu, tumačenje podataka i pronalaženje korisnih uvida
• primijene optimalne tehnike i metode prema zadanim ciljevima.

Ovaj je modul dio osnovnih modula digitalnog marketinga na studijskom programu gdje će studenti naučiti tehnike optimizacije na stranici I izvan stranice.

Modul se temelji na projektnom pristupu, a studenti će provesti sve faze optimizacije tražilica na vlastitom klijentu: analiza situacije (na stranici i izvan stranice), analiza tržišta i konkurencije, ključne riječi i prilika za odabrana tržišta i jezike, stvaranje plana za optimizaciju i integraciju alata nezavisnih proizvođača, primijena promjene i alata za praćenje izvedbe i analiza dobivenih rezultata. Studenti u modulu također će koristiti alate za optimizaciju tražilice kao što su SEMRush, Google Search Console, MOZ SEO alati, aHrefs i drugi. Individualni projekt

Ovaj modul integriran je s modulom Marketing na tražilicama i Oglašavanje na mrežema, Analiza interakcije u digitalnom oglašavanju, Dizajn sustava interakcije, Razvoj sustava interakcije i Marketing sadržaja koji studentima omogućuje stjecanje znanja i vještina za integriranje na strateškoj i operativnoj razini.

Ovaj modul pridonosi cjelokupnom razvoju studenata kao profesionalaca i praktičara jer je SEO stručnjak jedan od najzahtjevnijih poslova u posljednjih nekoliko godina. Studenti će biti upoznati s primjerom iz stvarnog života radeći s klijentom iz industrije u projektnom dijelu modula koji će im pružiti dragocjeno iskustvo.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Enge, E.; Spencer, S., Fishkin, R.; Stricchiola, J. (2015) The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization, 3rd Edition, O’Reilly Media, Sebastopol, CA
2. (2021) MOZ [Online]. Available at: https://moz.com/ (Accessed: 5 May 2021)
3. (2021) Search Engine Watch, [Online]. Available at: https://www.searchenginewatch.com/ (Accessed: 5 May 2021)
4. (2021) Google Analytics Support [Online]. Available at: https://support.google.com (Accessed: 20 April 2021)
5. (2021) Google Webmasters [Online]. Available at: https://www.google.com/intl/en/webmasters/learn/ (Accessed: 3 May 2021)
6. (2021) Google Webmaster Academy [Online]. Available at: https://developers.google.com/search/docs/beginner/get-started?hl=en (Accessed: 5 May 2021)
7. (2021) Search Engine Journal [Online]. Available at: https://searchengineland.com/ (Accessed: 5 May 2021)
8. (2021) Semrush Academy [Online]. Available at: https://www.semrush.com/academy/ (Accessed: 5 May 2021)

Preporučena literatura:
1. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 05 May 2021)
2. (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 05 May 2021)
3. (2021) Search Engine Journal [Online]. Available at: https://www.searchenginejournal.com/ (Accessed: 05 May 2021)

Dodatna literatura:
1. Ward E. (2013) Ultimate Guide to Link Building: How to Build Backlinks, Authority and Credibility for Your Website, and Increase Click Traffic and Search Ranking (Ultimate Series), Entrepreneur Press, Irvine, CA
2. Jantsch J. (2016) SEO for Growth: The Ultimate Guide for Marketers, Web Designers and Entrepreneurs, self-published, [s.l]
3. Berman, R. and Katona , Z. 2013, ‘The Role of Search Engine Optimization in Search Marketing’, Marketing Science, vol. 32, no. 4, pp. 644-651
4. Killoran, J. B. 2013 "How to Use Search Engine Optimization Techniques to Increase Website Visibility," IEEE Transactions on Professional Communication, vol. 56, no. 1, pp. 50-66
5. Zhang, S. and Cabage, N. (2017) „Search engine optimization: Comparison of link building and social sharing“, Journal of Computer Information Systems, 57, 148-159
6. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Predvidjeti učinak pozicioniranja web stranice među organskim rezultatima pretraživanja.
  • Primijeniti tehnike optimizacije tražilice na stranici.
  • Primijeniti tehnike optimizacije tražilice izvan stranice kako bi se poboljšalo rangiranje organskog pretraživanja web stranice.
  • Predložiti plan izgradnje veza na temelju određenog tržišta, ciljane publike i poslovnih ciljeva.
  • Provoditi istraživanje trendova, analizirati dostupne informacije i predlagati arhitekturu podataka i optimizaciju sadržaja
  • Analizirati podatke iz različitih SEO alata i predložiti napredne tehnike optimizacije tražilice.

Željeni ishodi učenja

  • Procijeniti položaj tražilica u korisničkom putovanju za web stranicu.
  • Izvršiti analizu situacije i primijeniti odgovarajuću tehniku ​​optimizacije tražilice na stranici kako bi se odobrilo rangiranje organskog pretraživanja web stranica.
  • Izvršiti analizu situacije i primijeniti odgovarajuće tehnike optimizacije za tražilice prema stranim ciljevima.
  • Primijeniti aktivnosti izgradnje veza na temelju zadanih parametara i ocijeniti njihov dugoročni utjecaj.
  • Izraditi plan optimizacije strategije sadržaja za poboljšanje organskog rangiranja na web pretraživačima.
  • Primijeniti optimalnu naprednu tehniku ​​optimizacije tražilice na temelju podataka prikupljenih iz različitih SEO alata.
Podijeli: Facebook Twitter