
Planiranje i zakup medija
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 75
Naziv predmeta
Planiranje i zakup medija
Oznaka predmeta
22-03-521
Semestar
4
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima stjecanje znanja o konceptima i principima planiranja medija i razvijanje potrebnih vještina za planiranje oglašavanja u skladu s marketinškim ciljevima.
Studenti će naučiti:
• medijske metrike, taktike i strategije
• razviti optimalne medijske ciljeve
• provesti istraživanje medija, medijskog okruženja i ciljnih skupina
• koristiti alate za planiranje medija i izraditi medijski plan
• predstaviti medijski plan.
Ovaj modul omogućuje daljnji razvoj u smjeru profesionalaca u oglašavanju koji će pomoći u budućoj karijeri, bilo na strani agencije ili na strani klijenta.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Geskey R. D. (2016) Media Planning and Buying in the 21st Century: Integrating Traditional and Digital Media, 4th edn, 2020:Marketing Communications LLC, [s.l.]
2. BluHorn (2021) BluHorn Blog [Online]. Available at https://bluhorn.com/blog (Accessed: 10 May 2021)
3. AdAge (2021) AdAge [Online]. Available at https://adage.com/ (Accessed: 10 May 2021)
Preporučena literatura:
1. Kelley, L. D., Jugenheimer, D. W. and Sheehan, K. B. (2015), Advertising Media Planning - A Brand Management Approach, Routledge, New York, NY
2. Katz, H. (2017), The media handbook - a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying, Routledge, New York, NY
Dodatna literatura:
1. Rossiter J. R. andDanaher, P. J. (1998), Advanced Media Planning, Springer, New York, NY
2. (2021) Marketing Journal [Online]. Available at: https://www.marketingjournal.org/category/digital-marketing/ (Accessed: 27 April 2021)
3. (2021) Marketing Land [Online] Available at: https://marketingland.com/ (Accessed: 27 April 2021)
4. International Journal of Advertising, Taylor and Francis Online
Minimalni ishodi učenja
- Usporediti različite teorije i taktike medijskog planiranja.
- Predložiti istraživanje u svrhu postavljanja medijskih ciljeva (analiza ciljne skupine, konkurencije i medijskog tržišta.)
- Predložiti optimalnu taktiku ciljanja za postizanje ciljeva medijske strategije na temelju izvedene analize situacije.
- Identificirati i protumačiti medijske parametre u medijskom planu.
- Argumentirati optimalnu taktiku zakupa medija.
Željeni ishodi učenja
- Preporučiti odgovarajuće taktike medijskog planiranja za postizanje medijskih ciljeva u skladu s kvalitativnim i kvantitativnim pokazateljima.
- Argumentirati i provesti istraživanje i analizu za optimalno postavljanje medijskih ciljeva.
- Formulirati medijsku strategiju u skladu s marketinškim planom uz reviziju različitih taktika kako bi se postigao optimalan ishod.
- Stvoriti detaljan medijski plan na temelju predložene taktike.
- Izvršiti analizu nakon zakupa datog medijskog plana i obrazložiti zaključke.