Image for
Naslovnica

Posebne teme iz područja digitalnog marketinga

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 75
Ukupno 120

Naziv predmeta

Posebne teme iz područja digitalnog marketinga

Oznaka predmeta

22-03-534

Semestar

6

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Kako je digitalni marketing disciplina na čiji razvoj uvelike utječu brze tehnološke promjene i inovacije, ovaj modul želi studentima omogućiti stjecanje znanja iz najnovijih područja digitalnog marketinga. U posljednjih 6 godina otkako se izvodi studijski program, postojala je velika potražnja za određenim specijalnostima (na primjer: programsko oglašavanje, marketing influenceri, marketing putem e-pošte itd.) koje smo djelomično uključili u trenutne module. Ovaj je modul u potpunosti prilagođen trenutnoj industrijskoj potražnji za određenim znanjima I vještinama. Modul nastaje u bliskoj suradnji s marketinškim stručnjacima iz tog područja.

Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima da:
• steknu temeljna znanja i koncepte odabrane teme
• kritički ocijene temu iz perspektive kupaca i poslovanja
• planiraju, upravljaju i provode aktivnosti na strateškoj, taktičkoj i operativnoj razini prema zadanim poslovnim ciljevima

Cilj ovog modula je oblikovati studente u marketinške stručnjake i praktičare.

Literatura

Popis literature bit će definiran na temelju odabrane teme.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Analizirati najvažnije pokretače koji su uvjetovali širu primjenu predmeta studija.
  • Razlikovati preduvjete za provedbu predmeta studija u poslovanju.
  • Razlikovati preduvjete za primjenu predmeta studija u poslovanju.
  • Primijeniti predmet proučavanja na taktičkoj i operativnoj razini prema postavljenim poslovnim ciljevima.
  • Analizirati i protumačiti rezultate postignute primjenom predmeta studija.

Željeni ishodi učenja

  • Argumentirati daljnji utjecaj predmeta studija na razvoj digitalnog marketinga.
  • Procijeniti utjecaj predmeta studija na poslovanje.
  • Argumentirati primjenu predmeta studija za postizanje željenih ciljeva u poslu.
  • Primijeniti predmet studija na strateškoj razini prema postavljenim poslovnim ciljevima.
  • Argumentirati korake optimizacije koje treba poduzeti na temelju rezultata postignutih primjenom predmeta studije.
Podijeli: Facebook Twitter