
Posebne teme iz područja digitalnog marketinga
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 75
Naziv predmeta
Posebne teme iz područja digitalnog marketinga
Oznaka predmeta
22-03-534
Semestar
6
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Kako je digitalni marketing disciplina na čiji razvoj uvelike utječu brze tehnološke promjene i inovacije, ovaj modul želi studentima omogućiti stjecanje znanja iz najnovijih područja digitalnog marketinga. U posljednjih 6 godina otkako se izvodi studijski program, postojala je velika potražnja za određenim specijalnostima (na primjer: programsko oglašavanje, marketing influenceri, marketing putem e-pošte itd.) koje smo djelomično uključili u trenutne module. Ovaj je modul u potpunosti prilagođen trenutnoj industrijskoj potražnji za određenim znanjima I vještinama. Modul nastaje u bliskoj suradnji s marketinškim stručnjacima iz tog područja.
Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima da:
• steknu temeljna znanja i koncepte odabrane teme
• kritički ocijene temu iz perspektive kupaca i poslovanja
• planiraju, upravljaju i provode aktivnosti na strateškoj, taktičkoj i operativnoj razini prema zadanim poslovnim ciljevima
Cilj ovog modula je oblikovati studente u marketinške stručnjake i praktičare.
Literatura
Popis literature bit će definiran na temelju odabrane teme.
Minimalni ishodi učenja
- Analizirati najvažnije pokretače koji su uvjetovali širu primjenu predmeta studija.
- Razlikovati preduvjete za provedbu predmeta studija u poslovanju.
- Razlikovati preduvjete za primjenu predmeta studija u poslovanju.
- Primijeniti predmet proučavanja na taktičkoj i operativnoj razini prema postavljenim poslovnim ciljevima.
- Analizirati i protumačiti rezultate postignute primjenom predmeta studija.
Željeni ishodi učenja
- Argumentirati daljnji utjecaj predmeta studija na razvoj digitalnog marketinga.
- Procijeniti utjecaj predmeta studija na poslovanje.
- Argumentirati primjenu predmeta studija za postizanje željenih ciljeva u poslu.
- Primijeniti predmet studija na strateškoj razini prema postavljenim poslovnim ciljevima.
- Argumentirati korake optimizacije koje treba poduzeti na temelju rezultata postignutih primjenom predmeta studije.