
Razvoj digitalnih projekata i upravljanje razvojnim timom
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 60
Naziv predmeta
Razvoj digitalnih projekata i upravljanje razvojnim timom
Oznaka predmeta
22-03-530
Semestar
5
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima da:
• upravljaju svim raspoloživim resursima koji uključuju osoblje, vrijeme, financije i prostor kroz životni ciklus digitalnog projekta
• prepoznaju rizike i prepreke u projektu i riješe ih.
Ovaj modul podučava studente o teorijskim i praktičnim osnovama razvoja digitalnih projekata i upravljanja timovima. To je neobavezni modul na zadnjoj godini ovog studijskog programa. Studenti koriste određene alate kroz različite metodologije upravljanja projektima i prepoznaju mogućnosti za automatizaciju razvojnih procesa.
Studenti koji odaberu ovaj modul naučit će kako biti učinkoviti i kako postići maksimalne učinke s raspoloživim resursima. Znanja koja studenti steknu u ovom modulu pridonijet će ukupnom skupu vještina za njihovo buduće zaposlenje kao stručnjaka za digitalni marketing. Ovaj će modul pružiti studentima određeno iskustvo angažamana na projektima iz stvarnog života na praktičan način, kako pojedinačno, tako i u timovima.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Lyons, N. and Wilker, M. ( 2012) Interactive Project Management: Pixels, People, and Process (Voices That Matter) Berkeley, CA: New Riders,
2. Knapp, J. (2016) Sprint: How to Solve Big Problems and Test New Ideas in Just Five Days, 1st edn, New York City, NY: Simon and Schuster
3. HubSpot Inc. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 26 April 2021)
4. Smart Insights (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 26 April 2021)
5. Google Inc. (2021) Google Ventures YouTube Channel [Online]. Available at: https://www.youtube.com/user/GoogleVentures (Accessed: 10 May 2021)
Preporučena literatura:
1. Friedlein, A. (2000) Web Project Management: Delivering Successful Commercial Web Sites,1st edn, San Francisco, CA: Morgan Kaufmann
2. Gothelf, J. (2013) Lean UX: Applying Lean Principles to Improve User Experience,1st edn, Sebastopol, CA: O'Reilly Media
Dodatna literatura:
1. DAN Global (2021) Digital Agency Network [Online]. Available at https://digitalagencynetwork.com/blog/ (Accessed: 10 May 2021)
2. Google Inc. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)
Minimalni ishodi učenja
- Analizirati metode izrade digitalnih projekata na temelju projektnog zadatka za projekt male složenosti.
- Primijeniti elemente agilne metodologije u raznim digitalnim projektima.
- Raspravljati o karakteristikama, zahtjevima i ograničenjima različitih digitalnih projekata.
- Razlikovati karakteristike projekata usluga i razvoja proizvoda.
Željeni ishodi učenja
- Procijeniti metode izrade digitalnih projekata na temelju projektnog zadatka za vrlo zahtjevan projekt.
- Planirati digitalni projekt koristeći agilnu metodologiju.
- Predložiti projektni plan za razne digitalne projekte uzimajući u obzir karakteristike, zahtjeve i ograničenja datog projekta.
- Revidirati plan projekta razvoja proizvoda prema zadanim ograničenjima.