Image for
Naslovnica

Razvoj i upravljanje multimedijskim sadržajima

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 60
Ukupno 120

Naziv predmeta

Razvoj i upravljanje multimedijskim sadržajima

Oznaka predmeta

22-03-539

Semestar

6

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• analiziraju postupak izrade multimedijskih sadržaja
• stvore multimediju prema sadržaju i namjeni.

Ovaj neobavezni modul podučava studente o procesu stvaranja video sadržaja kao jednog od najvažnijih komunikacijskih medija u doba društvenih mreža. Kroz zadatke modula i projekata, studenti prolaze cijeli proces stvaranja video sadržaja: od stvaranja ideje i storyboarda do snimanja i postprodukcije te objavljivanja video materijala.

Studenti koji se odluče za ovaj modul razvit će vještine potrebne za uspješno stvaranje video sadržaja, koji igra veliku ulogu na polju digitalnog marketinga. Znanje stečeno u ovom modulu studentima će olakšati dosezanje ciljne publike, kao i upravljanje njihovim obvezama na društvenim mrežama, što će doprinijeti ukupnom skupu vještina za buduće zaposlenje kao stručnjaka za digitalni marketing.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Owens, J. (2017) Video Production Handbook.6th edn. [s.l.] Routledge

Preporučena literatura:
1. Aitchinson, J. (2008) Cutting Edge Commercials: How to Create the World's Best TV Ads for Brands in the 21st Century.2nd edn. [s.l.] Pearson/Prentice Hall
2. Light Honthaner, E. (2010) The Complete Film Production Handbook.4th edn. [s.l.] Routledge

Dodatna literatura:
1. Sutherland, M. (2008) Advertising and the Mind of the Consumer.3rd edn. [s.l.] Routledge
2. Murch, W. (2001) In the Blink of an Eye: A Perspective on Film Editing.2nd edn. [s.l.] Silman-James Press

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Primijeniti odgovarajuće standarde i formate za digitalni video na film i televiziju.
  • Usporediti osnovne teorijske koncepte multimedije i proizvodnih alata.
  • Analizirati postupak pisanja scenarija, knjige snimanja i postprodukcije.
  • Primijeniti tehnike snimanja i alate za uređivanje slika.
  • Argumentirati važnost i svrhu vizualnog identiteta u različitim video oblicima.
  • Analizirati primjenu vizualnih efekata.

Željeni ishodi učenja

  • Otkriti odgovarajuće digitalne video standarde i formate za zadani video oblik.
  • Stvoriti multimedijski sadržaj pomoću proizvodnog softverskog alata.
  • Napisati kratki scenarij i knjigu snimanja te protumačiti moguće produkcijske metode.
  • Sastaviti video formu primjenjujući optimalne tehnike snimanja i alate za uređivanje slika.
  • Neovisno stvoriti vizualni identitet videozapisa i koristiti alate za obradu televizijskih slika.
  • Izmijeniti video sadržaj u postprodukciji pomoću vizualnih efekata.
Podijeli: Facebook Twitter