Image for
Naslovnica

Upravljanje agencijskim poslovanjem

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 60
Ukupno 120

Naziv predmeta

Upravljanje agencijskim poslovanjem

Oznaka predmeta

22-03-537

Semestar

6

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Cilj modula je objasniti koncept organizacije marketinške agencije kao suvremenog oblika poslovnog organiziranja u kojem se intenzivno koriste informacijska i internetska tehnologija.

Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima da:
• definiraju portfelj usluga na temelju internih sposobnosti marketinške agencije kao i vanjskih tržišnih sila,
• pruže izvrsnu uslugu klijentima,
• organiziraju poslovanje i učinkovitost koristeći postupke, alate i uzimajući u obzir pravne aspekte poslovanja,
• osiguraju upravljanje troškovima i steknu profitabilnost.
Modul podučava studente utjecaju tehnologije na marketinšku agenciju. Studenti će naučiti kako pokrenuti marketinšku agenciju od nule, uzimajući u obzir sve unutarnje i vanjske čimbenike koji utječu na poslovni uspjeh.
Vještine stečene kroz ovaj modul bit će izvrstan dodatak temeljnim marketinškim vještinama razvijenim kroz druge module i značajno će doprinijeti razvoju učenika kao kompletnih poslovnih profesionalaca. Ovaj modul priprema studente za ulazak u agencijski, ali i poduzetnički svijet.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Maister, D. H. (1997) Managing the professional service firm, Free Press, New York (selected chapters)
2. Smart Insights (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 26 April 2021)
3. Google Inc. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)
4. HubSpot Inc. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at https://blog.hubspot.com/agency (Accessed: 26 April 2021)

Preporučena literatura:
1. Aquila, A. J.; Marcus, B. W. (2004) Client at the Core, Wiley, New York, NY (selected chapters)
2. Enns, B. (2018) The Win Without Pitching Manifesto, Gegen Press, [s.l] (selected chapters)
3. Centaur Media (2021) Econsultancy [Online] Available at: https://econsultancy.com/blog/ (Accessed: 27 April 2021)
4. AdWeek (2021) AdWeek [Online] Available at https://www.adweek.com/ (Accessed: 27 April 2021)
5. Entrepreneur Media Inc. (2021) Entrepreneur [Online] Available at https://www.entrepreneur.com/ (Accessed: 02 May 2021)
6. Patel, N. (2021) Neil Patel [Online] Available at https://neilpatel.com/ (Accessed: 02 May 2021)

Dodatna literatura:
1. Clio Awards (2021) Ads of the World, Available at: https://www.adsoftheworld.com/ (Accessed: 20 April 2021)
2. IAB (2021) IAB Europe [Online]. Available at: https://iabeurope.eu/ (Accessed: 20 April 2021)
3. Marketing Journal (2021) Marketing Journal [Online]. Available at: https://www.marketingjournal.org/category/digital-marketing/ (Accessed: 27 April 2021)
4. (2021) Marketing Land [Online] Available at: https://marketingland.com/ (Accessed: 27 April 2021)

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Analizirati organizacijsku strukturu marketinške agencije.
  • Razlikovati utjecaje različitih čimbenika na profitabilnost marketinške agencije.
  • Raspraviti o optimalnoj tehnici upravljanja odnosima s klijentima u datim okolnostima.
  • Analizirati karakteristike različitih agencijskih alata prema zadanim zahtjevima.
  • Kritizirati različite poslovne prakse u kontekstu etičkih poslovnih praksi, propisa i zakona.

Željeni ishodi učenja

  • Planirati strukturu marketinške agencije uzimajući u obzir usluge agencije, vještine zaposlenika i poslovne ciljeve.
  • Predložiti cijene agencijskih usluga primjenom optimalnog modela cijena.
  • Sastaviti plan za izgradnju povjerenja i zadovoljstva klijenata.
  • Predložiti optimalne alate koji će podržati upravljanje agencijama i rast.
  • Izmijeniti poslovne procese i postupke u skladu s propisima o privatnosti i relevantnim zakonima.
Podijeli: Facebook Twitter