Image for Ishodi učenja na razini studijskog programa
Naslovnica

Ishodi učenja na razini studijskog programa

  • Broj 1 stručni studij u Hrvatskoj
  • Već 23 godina stvaramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj
  • Međunarodna razmjena sa preko 100 sveučilišta
  • Diploma kojoj poslodavci vjeruju

Preddiplomski stručni studij Oblikovanja tržišnih komunikacija

Ishodi učenja na razini studijskog programa

OPĆI ISHODI UČENJA:

  1.  Kreirati vlastita vizualno komunikacijska rješenja u kojima se vidi poznavanje problematike i metodologije vizualnog komponiranja, perspektive, prostora, granica, forme, tonskog, kolorističkog, zlatnog reza i raznih utjecaja iz povijesti umjetnosti
  2.  Osmisliti i promišljati kompozicijske elemente (linija, točka, krug, kvadrat) te elemente jezika vizualnog oblikovanja (ilustracije, crteže, tipografiju, fotografiju)
  3.  Smisleno korištenje temeljnih metoda tržišnog komuniciranja, kreativnog jezičnog izražavanja te upotreba vizualno-komunikacijskih strategija u kreativnoj industriji
  4.  Kreirati uz teoriju oblikovanja i konceptualnom vizualnom metodom razne potrebe crtačka i idejna rješenja portreta, figure, akta, predmeta na kojima se vidi poznavanje metodologije izrade vizualnog predloška u raznim prikladnim medijima
  5. Vrednovati i analizirati složene probleme iz područja struke korištenjem temeljnih tržišnih koncepata, psihologije oblikovanja tržišnih komunikacija te ponašanja potrošača
  6.  Analizirati razne materijale tržišnih komunikacija, strategije te portfolio i načine prikupljanja i obrade materijala stvorenih prema klijentu, i na temelju njih zaključivati o načinima konceptualizacije i izrade vlastitih materijala

POSEBNI ISHODI UČENJA:

  1. Predlagati inovativna rješenja u području oblikovanja vizualnih komunikacija kritičkom analizom i vrednovanjem aktualnih spoznaja, modela i rješenja iz područja struke, upotrebom „rješenja najboljih praksi“ te poznatih i modificiranih vizualnih problema
  2. Kreirati, obraditi i izraditi elemente vizualnog oblikovanja iz različitih okruženja i medija (mockup, ilustracija, fotografija i sl.) u gotov prezentacijski vizualni materijal.
  3.  Kreirati vlastita tipografska rješenja na temelju razumijevanja i poznavanja metodologije i problematike izrade tipografije i baratanja oblikovnim izričajnim sredstvima u cjelini prema nekom tržišnom zadatku
  4.  Analizirati i potom sintetizirati znanja i spoznaje, kako bi isto mogli primijeniti unutar planiranja, projektiranja i implementacije unutar procesa oblikovanja tržišnih komunikacija služeći se domaćim i stranim izvorima znanja
  5.  Kreirati elemente portfolia i vlastitog brenda za (samo)promociju, komunikaciju vlastitog kreativnog sadržaja na tržištu
  6. Analizirati tržišni nalog (kreativni brief) prema tehnikama i metodama umjetničke direkcije u tržišnoj komunikaciji koristeći zadane elemente vizualnog oblikovanja
  7.  Aplicirati psihologiju i učinak svjetla i boje na razne vizualne izričaje od ilustracije i fotografije pa sve do videa i produkcije multimedijskog sadržaja, radi povećanja čitljivosti, prijenosa informacija i povezivanja elemenata
  8.  Smisleno voditi vizualni projekt od početka idejnih rješenja do finalne produkcije i postprodukcije na različitim multimedijskim platformama
  9.  Planirati i predvidjeti elemente korisničkog sučelja kroz mehaniku funkcioniranja strukture sadržaja te definirati prikladne postupke standardizacije prema platformama internet okruženja
  10.  Razlučiti kauzalnosti i kompleksnosti vizualnog oblikovanja proizvoda te aplicirati isto na digitalne sadržaje u vidu drugačijeg pristupa i inovativnijeg razmatranja tržišne komunikacije
Preuzmi vodič za studente

Saznajte sve o programu

Preuzmite brošuru i otkrijte svoj svijet u kojem ćete ostvariti svoj potencijal. Otkrijte sve o studijskom programu, našim studentima i svemu što trebate znati.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Naši studenti

Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.