
Istraživanje i razvoj multimedijskog sadržaja
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 120
Naziv predmeta
Istraživanje i razvoj multimedijskog sadržaja
Oznaka predmeta
23-10-511
Semestar
2
ECTS
6
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj kolegij upoznaje studente s osnovama multimedijskog istraživanja, analize i kritičkog mišljenja.
Kolegij podučava kroz integraciju teorije, usredotočen na individualno praktično učenje, kritičko razmišljanje i rješavanje problema. Provjera kolegija temelji se na analizi i kritičkom osvrtu na prošla i sadašnja istraživanja i primjere iz stvarnog života koji pružaju korelaciju sa studentskim projektima i budućim razvojem. Pojedinačni studentski projekt temelji se na pojedinačnom istraživanju i danom prijedlogu.
Spoznaja značenja multimedije, prijenosa informacija kroz različite medije i vrste interaktivnosti i narativa, čine kolegij ključnim kao potpora konsekventnim kolegijima.
Studenti će naučiti o:
• kreaciji i reinterpretaciji informacija kroz medije i medijske kanale
• multimedijskim teorijama, konceptima, integraciji, proširenju i prakse
• multimedijskim komponentama - razumijevanju osnova, rasta i budućih promjena
• multimedijskim očekivanjima - interakciji i interaktivnosti, očekivanjima i inovaciji
• istraživačkoj dilemi - pronalaženju prave teme / problema
• značenju relevantnog, zanimljivog, poučnog, izvornog, izvedivog i motivirajućeg
• učenju za istraživanje, konceptualizaciju, metodologije i prikupljanje podataka
• pisanju rada - uvodu, materijalima i metodama, rezultatima, raspravi.
Literatura
Obavezna literatura:
1. Ze-Nian, L. (2021) Fundamentals of Multimedia. 1st edition. NY: Springer
2. Sharma, D. (2015) Fusion of Smart, Multimedia and Computer Gaming Technologies, Research, Systems and Perspectives. 1st edition. NY: Springer
3. Mayer, E. R. (2020) Multimedia Learning. 1st edition. Cambridge: Cambridge University Press
4. Alan Cooper, A. (2007) About Face 3: The Essentials of Interaction Design. 3rd edition, Logan, Utah: Jenson Books
Dopunska literatura:
1. Murray, R. (2017) How to Write a Thesis. 4th edition. NY: Open University Press
2. Murray, R. (2019) Writing for Academic Journals. 4th edition. NY: Open University Press
Minimalni ishodi učenja
- Identificirati, analizirati i argumentirati istraživački problem.
- Valorizirati prikupljene podatke i opravdati povezanost s istraživačkim problemom.
- Argumentirati potencijalna rješenja s obzirom na podatke iz neovisnog istraživačkog rada.
- Strukturirati prikupljene podatke u pisani oblik akademskog dokumenta.
Željeni ishodi učenja
- Identificirati, analizirati i argumentirati istraživački problem demonstrirajući osnovne multimedijske koncepte, teoriju i upotrebu.
- Valorizirati prikupljene podatke i opravdati povezanost s istraživačkim problemom obraćajući se mogućim ishodima, novim saznanjima i rješenjima.
- Odabrati rješenje s obzirom na podatke iz neovisnog istraživačkog rada.
- Koristiti najbolje prakse za strukturiranje prikupljenih podataka u pisani oblik akademskog dokumenta.