
Multimedijsko i digitalno pripovijedanje
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 120
Naziv predmeta
Multimedijsko i digitalno pripovijedanje
Oznaka predmeta
23-10-520
Semestar
4
ECTS
6
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Cilj predmeta je omogućiti studentima:
• stjecanje znanja i vještina potrebnih za digitalno pripovijedanje kroz različite medije
• razumijevanje specifičnosti tona, vrste i načina komuniciranja te idejne priče i svih elemenata priče u skladu s aktualnim trendovima razvoja komunikacije na specifičnom digitalnom mediju
• strukturiranje idejne priče i komunikacije u skladu s trendovima komuniciranja specifičnog digitalnog medija
• razumijevanje kauzalnosti ključnih elemenata scenarija unutar kratke vizualne forme
Studenti će naučiti:
• Povijest i razvoj pripovijedanja
• Pripovijedanje u široj primjeni
• Alate pripovijedanja
• Razvoj ideje za priču (digitalno, multimedija)
• Razvoj treatmenta i redateljske koncepcije
• Kreiranje strukture priče
• Razvoj scenoslijeda
• Razvoj scenarija
Literatura
Obavezna literatura:
1. McKee, R. (2010) Story: Style, Structure, Substance, and the Principles of Screenwriting
2. Snyder, B. (2005) Save The Cat! The Last Book on Screenwriting You ll Ever Need
Dopunska literatura:
1. Miller H. C., (2019) Digital Storytelling: A creators guide to interactive entertainment
2. Maslen A. (2010) The Copywriting Sourcebook, How to Write Better Copy, Faster - for Everything from Ads to Websites, London, Marshall Cavendish Business
3. Albrighton, T. (2010) The ABC of Copywriting, Norwich, ABC Business Communications
Minimalni ishodi učenja
- Identificirati specifičnosti kreacije sadržaja putem digitalnih kanala.
- Odrediti kanale komunikacije na kojima nastupamo, razumjeti prednosti, potrebe i specifičnosti te u suradnji s klijentom/timom predložiti idejna rješenja.
- Kreirati osnovnu strukturu grananja priče kroz različite medije.
- Kreirati scenoslijed za one-take film ili reklamni spot.
Željeni ishodi učenja
- Analizirati i kritički procijeniti različitosti potreba i pristupa izradi sadržaja za svaki od digitalnih medija: društvene mreže, web stranica, blog, video, podcast.
- Izraditi i argumentirati idejna rješenja kroz napisani sadržaj oslanjajući se na Cialdinijeve principe uvjeravanja.
- Izraditi i argumentirati napredni razvoj strukture priče kroz različite medije.
- Kreirati i argumentirati scenarij za one-take film ili reklamni spot.