Image for
Naslovnica

Multimedijsko i digitalno pripovijedanje

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 120
Ukupno 180

Naziv predmeta

Multimedijsko i digitalno pripovijedanje

Oznaka predmeta

23-10-520

Semestar

4

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Cilj predmeta je omogućiti studentima:
• stjecanje znanja i vještina potrebnih za digitalno pripovijedanje kroz različite medije
• razumijevanje specifičnosti tona, vrste i načina komuniciranja te idejne priče i svih elemenata priče u skladu s aktualnim trendovima razvoja komunikacije na specifičnom digitalnom mediju
• strukturiranje idejne priče i komunikacije u skladu s trendovima komuniciranja specifičnog digitalnog medija
• razumijevanje kauzalnosti ključnih elemenata scenarija unutar kratke vizualne forme

Studenti će naučiti:
• Povijest i razvoj pripovijedanja
• Pripovijedanje u široj primjeni
• Alate pripovijedanja
• Razvoj ideje za priču (digitalno, multimedija)
• Razvoj treatmenta i redateljske koncepcije
• Kreiranje strukture priče
• Razvoj scenoslijeda
• Razvoj scenarija

Literatura

Obavezna literatura:

1. McKee, R. (2010) Story: Style, Structure, Substance, and the Principles of Screenwriting
2. Snyder, B. (2005) Save The Cat! The Last Book on Screenwriting You ll Ever Need

Dopunska literatura:

1. Miller H. C., (2019) Digital Storytelling: A creators guide to interactive entertainment
2. Maslen A. (2010) The Copywriting Sourcebook, How to Write Better Copy, Faster - for Everything from Ads to Websites, London, Marshall Cavendish Business
3. Albrighton, T. (2010) The ABC of Copywriting, Norwich, ABC Business Communications

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Identificirati specifičnosti kreacije sadržaja putem digitalnih kanala.
  • Odrediti kanale komunikacije na kojima nastupamo, razumjeti prednosti, potrebe i specifičnosti te u suradnji s klijentom/timom predložiti idejna rješenja.
  • Kreirati osnovnu strukturu grananja priče kroz različite medije.
  • Kreirati scenoslijed za one-take film ili reklamni spot.

Željeni ishodi učenja

  • Analizirati i kritički procijeniti različitosti potreba i pristupa izradi sadržaja za svaki od digitalnih medija: društvene mreže, web stranica, blog, video, podcast.
  • Izraditi i argumentirati idejna rješenja kroz napisani sadržaj oslanjajući se na Cialdinijeve principe uvjeravanja.
  • Izraditi i argumentirati napredni razvoj strukture priče kroz različite medije.
  • Kreirati i argumentirati scenarij za one-take film ili reklamni spot.
Podijeli: Facebook Twitter