
Napredno programiranje za web
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 120
Naziv predmeta
Napredno programiranje za web
Oznaka predmeta
23-10-525
Semestar
4
ECTS
6
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj kolegij upoznaje studente s osnovnim objektno orijentiranim konceptima programiranja, s naglaskom na funkcijsku upotrebu kod izrade web aplikacija i web stranica, a manje na dizajn.
Ovaj kolegij se nastavlja na kolegije Uvod u programiranje i Programiranje za web te dodatno proširuje znanja i vještine usmjerene primjeni objektno orijentiranih koncepata u razvoju web projekata. Vještine naučene u ovom kolegiju značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u poštivanju područja.
Studenti će naučiti:
• o osnovnim konceptima objektno orijentiranog programiranja (klasa, objekt, instancija, nasljeđivanje, apstrakcija itd.
• kako dizajnirati vlastitu hijerarhiju klasa s konstruktorima i / ili destruktorima
• o apstraktnim predavanjima i metodama
• kako primijeniti osnovne uzorke dizajna
Literatura
Obavezna literatura:
1. Ivan Božajić: PHP programiranje. Zagreb : Algebra 2014.
Dopunska literatura:
1. Lerdorf R., Tatroe K., MacIntyre P. (2006) Programming PHP. 2nd edition. O'Reilly Media.
2. Lerdorf, R., Tatroe, K. and MacIntyre, P. (2013) Programming PHP: Creating Dynamic Web Pages. Sebastopol: O Reilly Media.
Minimalni ishodi učenja
- Primijeniti koncepte objektno orijentiranog programiranja (klasa, objekt, instanciranje, apstrakcija, enkapsulacija, polimorfizam).
- Primijeniti konstruktore i / ili destruktore u objektno orijentiranom programiranju.
- Primijeniti apstraktne klase i metode u objektno orijentiranom programiranju.
- Primijeniti nasljeđivanje i nadjačavanja u objektno orijentiranom programiranju.
- Primijeniti kontrolu pristupa (javnu, privatnu, zaštićenu) na atribute i metode u objektno orijentiranom programiranju.
- Definirati uobičajene obrasce dizajna.
Željeni ishodi učenja
- Stvoriti softversko rješenje koje koristi vlastitu hijerarhiju korisnički definiranih tipova podataka.
- Konstruirati rješenje složenog problema pomoću konstruktora i / ili destruktora.
- Dizajnirati vlastite apstraktne klase i metode.
- Dizajnirati vlastite klase s nasljeđivanjem i nadjačavanjima.
- Izgraditi softversko rješenje s odgovarajućim kontrolama pristupa atributima i metodama.
- Primijeniti zadani obrazac dizajna.