
Oblikovanje i testiranje korisničkog sučelja
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 60
Naziv predmeta
Oblikovanje i testiranje korisničkog sučelja
Oznaka predmeta
23-10-532
Semestar
5
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Cilj ovog kolegije je upoznati studente sa svim procesom kod izrade modernog korisničkog sučelja s naglaskom na analiziranje i testiranje svakog koraka tog proces, te donošenje odluka za poboljšanje korisničkog iskustva.
Studenti će se upoznati s procesima istraživanja korisnika, konkurencije te trenutnih trendove kod oblikovanja korisničkog sučelja. Nadalje upoznat će se sa definiranje svih bitnih aspekata aplikacije, te odabiranom seta funkcionalnosti aplikacije ili digitalnog proizvoda koji je dovoljan da bi se testirala poslovna održivost.
Nakon toga se kreće u proces izrade osnovnog korisničkog sučelja, definiranje osnovnih vizualnih elemenata popraćeno s testiranje, analizom i propitkivanje odabranih elemenata. Na kraju se kreće s izradom prototipa visoke kvalitete i finalnim testiranje i korekcijama na korisničkom sučelju.
Literatura
Obavezna literatura:
1. Sharon, T. (2012) It's Our Research. Getting Stakeholder Buy-in for User Experience Research Projects
Dopunska literatura:
1. Saffer, D. (2008) Designing Gestural Interfaces: Touchscreens and Interactive Devices
2. Neil, T. (2014) Mobile Design Pattern Gallery: UI Patterns for Smartphone Apps
Minimalni ishodi učenja
- Planirati i izvesti proces dizajna korisničkog sučelja.
- Dizajnirati i izraditi elemente korisničkog sučelja i definirati mehaniku funkcioniranja korisničkog sučelja.
- Izraditi prototip korisničkog sučelja i pripremiti ga za testiranje.
- Koristiti tehnike testiranja prototipa i prilagoditi korisničko sučelje kako bi postigli zadovoljavajuće iskustvo korisnika tijekom korištenja datog sučelja.
Željeni ishodi učenja
- Planirati, izraditi i izvesti pretprodukcijski proces dizajna složenog korisničkog sučelja.
- Predložiti i napraviti elemente korisničkog sučelja i definirati mehaniku funkcioniranja složenog korisničkog sučelja.
- Predložiti i napraviti prototip složenog korisničkog sučelja i pripremiti ga za testiranje.
- Koristiti tehnike testiranja prototipa i prilagoditi korisničko sučelje kako bi postigli izvrsno iskustvo korisnika tijekom korištenja datog sučelja.