Image for
Naslovnica

Okruženja za produkciju multimedije

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 105
Ukupno 150

Naziv predmeta

Okruženja za produkciju multimedije

Oznaka predmeta

23-10-537

Semestar

6

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Osigurati studentima pristup različitim okruženjima za produkciju multimedije te uputiti ih u valorizaciju istih kroz analizu, primjenu, trenutno stanje u razvoju i trendove. Nakon uvida u razvoj, mogućnosti, prepreke i potencijale, kolegij se fokusira na odabrano okruženje unutar kojeg se grade kompetencije za kreiranje multimedijskog rješenja.

Cjelokupna razrada multimedijskog rješenja kroz mogućnosti okruženja postaje globalni cilj kolegija, koji nadilazi samu produkciju te za zadatak uzima široki spektar primjene okruženja i daljnji potencijalni razvoj.

Studenti će naučiti:
• Valorizirati tehnološke trendove
• Primijeniti tehnologije okruženja za produkciju multimedije
• Kreativnost u rješavanju problema kombinacijom tehnologija i okruženja
• Razraditi multimedijske sadržaje i rješenja u skladu s okruženjem
• Aplicirati imerziju i narativ kroz mogućnosti okruženja
• Rješavati probleme vizualnog dojma kroz pojačanje korisničkog iskustva
• Kreirati multimedijski proizvod s naglaskom na korisničko iskustvo
• Procijeniti adekvatnost alata i mogućnosti okruženja prema namjeni multimedijskog proizvoda

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Preispitati trenutne mogućnosti i predvidjeti potencijalni razvoj tehnologije i okruženja za produkciju multimedije.
  • Razraditi scenarij, koncept i oblikovanje multimedijskog sadržaja za produkcijsko okruženje.
  • Kreirati završni sadržaj za okruženja za produkciju multimedije.
  • Valorizirati i testirati konačni proizvod na tehnološkoj i sadržajnoj razini.

Željeni ishodi učenja

  • Rangirati s obzirom na mogućnosti potencijalna područja interesa te razraditi način upotrebe i iskustva.
  • Razraditi scenarij, koncept i oblikovanje multimedijskog sadržaja za produkcijsko okruženje te samoprocijeniti i dodatno razviti imerzivne elemente koji doprinose korisničkom iskustvu.
  • Argumentirati implikacije i korisničko iskustvo kroz završni sadržaj te njegov konačni cilj.
  • Usporediti rezultate testiranja konačnog proizvoda i argumentirati ih kroz prijedloge promjena i dorada na tehnološkoj i sadržajnoj razini.
Podijeli: Facebook Twitter