Image for
Naslovnica

Sustavi za upravljanje sadržajem

  • Predavanje 15
  • Vježbe 45
  • Samostalni rad 120
Ukupno 180

Naziv predmeta

Sustavi za upravljanje sadržajem

Oznaka predmeta

23-10-531

Semestar

5

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente sa osnovama sustava upravljanja sadržajem, njihovim planiranjem, implementacijom, razvojem i funkcijama.

Modul se predaje kroz integraciju teorije, znanja i iskustva te individualnog praktičnog učenja i rješavanja problema. Provjera modula temelji se na pojedinačnim projektnim zadacima, teorijskom ispitu i praktičnoj domaćoj zadaći. Pojedinačni studentski projektni zadaci temelje se na specifičnoj praktičnoj primjeni znanja i vještina.

Ovaj je modul dio front-end modula u sklopu studija, aktivno provodeći studente kroz sustave za upravljanje sadržajem.

Studenti će naučiti:
• definiciju sadržaja i potrebu za upravljanjem istim
• utvrditi potrebu za sustavima za upravljanje sadržajem u elektroničkoj trgovini
• o sustavima za upravljanje sadržajem
• analizirati upotrebljivosti i pristupačnost
• o sigurnosti sustava za upravljanje sadržajem
• o sustavima za upravljanje sadržajem na Webu
• o ključnim pojmovima za određivanje platforme i arhitekture
• planirati, implementirati i uspostaviti web sustav za upravljanje sadržajem
• o sustavima upravljanja sadržajem u potrošačkom i poduzetničkom svijetu
• o sustavima web e-trgovine
• planirati, implementirati i uspostaviti web sustava e-trgovine
• razumjeti, analizirati i definirati potrebu za povezivanjem CMS-a, e-trgovine i CRM sustava u elektroničkoj trgovini.

Literatura

Obavezna literatura:

1. Boiko, B. (2004) Content Management Bible. 2nd edition. Hoboken: Wiley
2. Barker, D. (2016) Web Content Management: Systems, Features, and Best Practices. 1st edition. Sebastopol, CA: OReilly Media

Dopunska literatura:

1. (2021) Smashing Magazine [Online]. Available at: https://www.smashingmagazine.com/ (Accessed: 07 May 2021)
2. Palas, P. (2017) The Ultimate Guide to Headless CMS: Everything you need to know to choose the right CMS. [s.l]: Independently published
3. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 05 May 2021)
4. (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 05 May 2021)
5. Palas, P. (2017, August 28). How I built a CMS, and why you shouldn’t [Blog post]. Retrieved from https://medium.com/hackernoon/how-i-built-a-cms-and-why-you-shouldnt-daff6042413a (Accessed: 20 April 2021)
6. Palas, P. (2017, August 28). Moving to a Headless CMS? First Change Your Mindset! [Blog post]. Retrieved from https://medium.com/hackernoon/how-i-built-a-cms-and-why-you-shouldnt-daff6042413a (Accessed: 20 April 2021)

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Argumentirati potrebu za upravljanje sadržajem.
  • Usporediti platforme i arhitekture sustava za upravljanje sadržajem.
  • Procijeniti sustave za upravljanje sadržajem na webu.
  • Usporediti sustave e-trgovine na webu.

Željeni ishodi učenja

  • Samoprocijeniti i procijeniti potrebe kupaca za upravljanje sadržajem.
  • Preporučiti optimalnu platformu i arhitekturu sustava za upravljanje sadržajem.
  • Implementirati i opravdati primjenu sustava upravljanja sadržajem na webu.
  • Odabrati i implementirati optimalni sustav e-trgovine na webu.
Podijeli: Facebook Twitter