fbpx
Image for Ishodi učenja na razini studijskog programa
Naslovnica

Ishodi učenja na razini studijskog programa

  • Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
  • Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 25 godina
  • Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
  • Čak 96% bivših studenata zaposli se u roku od 3 mjeseca od diplomiranja

Stručni prijediplomski studij Multimedijskog računarstva

Ishodi učenja na razini studijskog programa

OPĆI ISHODI UČENJA

  1.  Prepoznati i interpretirati primjenjive informacijske teorije te suglasja s multimedijskim sadržajima, u praksi
  2.  Osmisliti inovativna rješenja ili/i inovativne adaptacije trenutnih rješenja kako bi generirani sadržaji i informacije bile prikazane kroz već ustaljene trendove
  3.  Koristiti istraživačke metode kao i aktivne analize te sprovesti dobivene zaključke kroz zahtjeve klijenata, korisnika i informacijskih sustava
  4. Adaptirati postojeća i kreirati nova poslovna rješenja i prilike kroz osvježeni pristup prezentiranju i vizualnom rješavanju problema
  5. Upravljati mikroprocesima projekta od korisnika do članova tima
  6.  Valorizirati prioritete projekata te adekvatno sprovesti njihovu izvedbu kroz prizmu efekta rezultata, isplativost i vremenski utrošak
  7. Prepoznati utjecaj socijalnih mreža, organizacija i poslovanja kroz koje se može implementirati multimedijalni informacijski sustav
  8.  Sprovesti kreativnu ideju u poslovni plan
  9.  Samostalno organizirati put vlastite nadogradnje znanja što kroz praktično iskustvo što kroz verificiranje znanja putem certifikacijskih ispita
  10.  Planirati i voditi projekte na nivou cijelog tima ljudi različitih zaduženja
  11.  Samostalno izvesti projekt prema određenim i usvojenim standardima, tehnologijama i metodologijama sprovedbe i predočavanja istog

STRUČNI ISHODI UČENJA

  1.  Izgraditi multimedijske sustave analizirajući poslovne zahtjeve kroz najbolja praktična rješenja
  2. Prepoznati i definirati različite koncepte izgradnje 2D animacije kroz aplicirane alate
  3. Analizirati realne prizore stvarnih objekata te isto konstruirati u virtualnom smislu kroz adekvatnu upotrebu osvjetljenja i postavki digitalne fotografije te njene obrade
  4. Konstruirati ergonomske i funkcionalne prikaze sučelja uspoređujući ih s postojećim valorizirajući postojeće trendove i rutine u korištenju
  5.  Poznavati i korištenje modernih tehnika obrade zvuka te upotrebe adekvatnih računalnih alata
  6.  Poznavati računalnu obrade videa i post produkcije te korištenje adekvatnih računalnih alata u pripremi video sadržaja
  7. Identificirati glavne razvojne smjernice interaktivnih web rješenja te konstruirati adekvatna rješenja
  8.  Izgraditi web sustave upotrebom adekvatnih programmeskih jezika te njihovih rješenja
  9.  Pristupiti rješavanju problema multimedijske interaktivnosti kroz razumijevanje web server tehnologija
  10.  Izrađivati jednostavnije aplikacije za mobilne platforme i uređaje
Preuzmi vodič za studente

Saznajte sve o programu

Preuzmite brošuru i otkrijte svoj svijet u kojem ćete ostvariti svoj potencijal. Otkrijte sve o studijskom programu, našim studentima i svemu što trebate znati.

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Podijeli: Facebook Twitter