
Dizajn vizualnih komunikacija
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 90
Naziv predmeta
Dizajn vizualnih komunikacija
Oznaka predmeta
22-01-501
Semestar
1
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
Literatura
Obvezna literatura:
1. Malamed, C. 2011 Visual Language for Designers: Principles for Creating Graphic that People Understand. Beverly, MA: Rockport Publishers
Preporučena literatura:
1. Baer, K. 2010 Information Design Workbook: Graphic approaches, solutions, and inspiration, Beverly, MA: Rockport Publishers
2. Landa, R. 2013 Graphic Design Solutions, 5th edn, Boston, MA: Cengage Learning
3. Bringhurst, R. 2002 The Elements of Typographic Style, 2nd edn, Vancouver, B.C.: Hartley and Marks Publishers
4. Smashing Magazine (2021) Smashing Magazine [Online]. Available at https://www.smashingmagazine.com/ (Accessed: 22 April 2021).
5. A List Apart (2021) A List Apart [Online]. Available at https://alistapart.com/ (Accessed: 22 April 2021).
Dodatna literatura:
1. Google Inc. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)
2. HubSpot Inc. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 26 April 2021)
3. Creative Bloq (2021) Creative Bloq [Online]. Available at: https://www.creativebloq.com/ (Accessed: 22 April 2021).
4. Web Designer Depot (2021) Web Designer Depot [Online]. Available at: https://www.webdesignerdepot.com/ (Accessed: 22 April 2021).
Minimalni ishodi učenja
- Raščlaniti vizualni rad na elemente dizajna.
- Integrirati principe odabira, kombiniranja i oblikovanja tipografije za određeni komunikacijski cilj na razini jednostavnijeg dizajnerskog projekta.
- Procijeniti komunikacijsku vrijednost gotovog projektnog rješenja na razini jednostavnijeg projekta argumentirajući principe dizajna i podržavajući primarni.
- Obrazložiti ulogu vizuala i kompozicije u rješavanju komunikacijskih problema.
- Ponovno procijeniti osnovne zahtjeve koje dizajn vizualnih komunikacija ima prema određenim aplikacijama.
Željeni ishodi učenja
- Rangirati izražajne kvalitete elemenata dizajna po njihovom utjecaju u prijenosu vizualnih informacija.
- Integrirati principe odabira, kombiniranja i oblikovanja tipografije za određeni komunikacijski cilj na razini složenog dizajnerskog projekta.
- Procijeniti komunikacijsku vrijednost gotovog projektnog rješenja na razini složenog projekta s različitim projektnim primjenama argumentirajući principe dizajna i podržavajući primarni.
- Obrazložiti ulogu vizuala i kompozicije u rješavanju komunikacijskih problema. Procijeniti komunikacijsku vrijednost dizajna vizualnih komunikacija.
- Ponovno procijeniti osnovne zahtjeve koje dizajn vizualnih komunikacija ima prema određenim aplikacijama. Argumentirati ključne elemente sa svakom specifičnom uporabom i primjenom u svrhu postizanja ciljeva komunikacije i poruke brenda.