
Istraživanje i razvoj multimedijskog sadržaja
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 75
Naziv predmeta
Istraživanje i razvoj multimedijskog sadržaja
Oznaka predmeta
22-01-529
Semestar
5
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul upoznaje studente s osnovama multimedijskog istraživanja, analize i kritičkog mišljenja.
Studenti će naučiti o:
• multimedijskim teorijama, konceptima, integraciji, proširenju i prakse
• multimedijskim komponentama - razumijevanju osnova, rasta i budućih promjena
• multimedijskim očekivanjima - interakciji i interaktivnosti, očekivanjima i inovaciji
• istraživačkoj dilemi - pronalaženju prave teme / problema
• značenju relevantnog, zanimljivog, poučnog, izvornog, izvedivog i motivirajućeg
• učenju za istraživanje, konceptualizaciju, metodologije i prikupljanje podataka
• pisanju rada - uvodu, materijalima i metodama, rezultatima, raspravi.
Modul se podučava kroz integraciju teorije, dok je visoko usredotočen na individualno praktično učenje, kritičko razmišljanje i rješavanje problema. Provjera modula temelji se na analizi i kritičkom osvrtu na prošla i sadašnja istraživanja ili primjere iz stvarnog života koji pružaju korelaciju sa studentskim projektima i na prezentaciji. Pojedinačni studentski projekt temelji se na pojedinačnom istraživanju u jednom od dva data oblika.
Ovaj je modul dio front-end modula u sklopu studijskog programa, aktivno provodeći studente kroz istraživanje i poboljšanje multimedije te rješavanje problema s dubinskim fokusom i pažnjom za detalje. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti ostalim front-end modulima u nadolazećim semestrima.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Ze-Nian, L. (2021) Fundamentals of Multimedia. 1st edition. NY: Springer
2. Sharma, D. (2015) Fusion of Smart, Multimedia and Computer Gaming Technologies, Research, Systems and Perspectives. 1st edition. NY: Springer
3. Mayer, E. R. (2020) Multimedia Learning. 1st edition. Cambridge: Cambridge University Press
Preporučena literatura:
1. Murray, R. (2017) How to Write a Thesis. 4th edition. NY: Open University Press
2. Murray, R. (2019) Writing for Academic Journals. 4th edition. NY: Open University Press
Minimalni ishodi učenja
- Usvojiti sposobnost identificiranja, analize, istraživanja, pročišćavanja i argumentiranja istraživačkog problema.
- Valorizirati prikupljene podatke i opravdati povezanost s istraživačkim problemom.
- Argumentirati potencijalna rješenja s obzirom na podatke iz neovisnog istraživačkog rada.
- Podrška konačnom rješenju i nalazima.
Željeni ishodi učenja
- Usvojiti sposobnost identificiranja, analize, istraživanja, pročišćavanja i argumentiranja istraživačkog problema dok se demonstriraju osnovni multimedijski koncepti, teorija i upotreba.
- Valorizirati prikupljene podatke i opravdati povezanost s istraživačkim problemom obraćajući se mogućim ishodima, novim saznanjima i rješenjima.
- Argumentirati potencijalna rješenja s obzirom na podatke iz neovisnog istraživačkog rada. Pročistiti ocijenjena rješenja kako bi se zaključio smjer.
- Podrška konačnom rješenju i nalazima. Predvidjeti budući rad i moguće promjene.