Image for
Naslovnica

Projektni razvoj računalnih igara

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 90
Ukupno 150

Naziv predmeta

Projektni razvoj računalnih igara

Oznaka predmeta

22-01-517

Semestar

4

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente s osnovama vizualnog pripovijedanja kroz fotografske medije, od komunikacije pa sve do atmosfere.

Studenti će naučiti o:
• fenomenu videoigara i igara
• istraživanju razloga za igranje video igara
• istraživanju demografskih podataka po platformi i tipu uređaja
• istraživanju demografskih podataka po žanru
• potrebama igrača
• očekivanjima i navikama igrača
• oblikovanju ideja za video igre
• razvoju idejnih rješenja
• istraživanju i konceptualizaciji mehanike
• kritičkom osvrtu na videoigru
• žanru nasuprot očekivanjima i trendovima
• priči i pripovijestima
• protoku i napretku
• interaktivnosti, izborima, nelinearnom vs linearnom
• igranju i mehanici
• strukturi nivoa, protoku i napretku
• dizajnu i modularnosti nivoa
• dizajnu sučelja i iskustvu
• AI integraciji i krivulji učenja
• vizualnim elementima i efektima
• audio elementima i efektima
• integraciji elemenata i slojeva
• postizanju željenih učinaka
• tehničkim specifikacijama
• kritički pregledati trendove i predvidjeti budući razvoj, rad i poboljšanja.

Modul se predaje kroz integraciju teorije, znanja, dok je visoko usredotočen na individualno praktično učenje i rješavanje problema. Provjera modula temelji se na analizi i kritičkom pregledu prošlih i sadašnjih primjera koji pružaju korelaciju sa studentskim projektima i na prezentaciji. Pojedinačni studentski projekt temelji se na individualnom praktičnom pristupu stvaranju dokumenata za dizajn igara koji obuhvaća sve što je potrebno za usmjeravanje razvoja video igre.

Ovaj je modul dio grupe modula vezanih uz medije u sklopu studija, koji aktivno vodi studente kroz stvaranje video igre na konceptualnoj razini s dubinskim fokusom i pažnjom na detalje. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti ostalim budućim modulima vezanima uz sadržaj medija.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Jesse Schell, J. (2014) The Art of Game Design: A Book of Lenses. 2nd edition. Boca Baton, FL: CRP Press

Preporučena literatura:
2. Adams, E. and Dormans, J. (2012) Game Mechanics: Advanced Game Design. 1st edition. Indianopolis: New Riders Publishing

Dodatna literatura:
3. Various collected publicly available GDD's

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Dizajnirati konceptualno rješenje igre koje uključuje sve ključne informacije. Podržati ideju kroz pregled funkcionalnosti i čimbenika igranja.
  • Stvoriti i podržati osnovne koncepte i strukture priče i pripovijesti, igranja i mehanike, razina i sučelja, kao i AI, poteškoće, napredak igrača, interakciju, izazov i protok.
  • Dizajnirati i stvoriti koncept za vizualno i audio iskustvo kroz korisničko sučelje, lik, okruženje, atmosferu, efekte, glazbu i druge audio i video elemente.
  • Osmisliti i valorizirati ishode testiranja i povratne informacije korisnika kako bi se osigurale promjene i daljnji razvoj.
  • Braniti strukturiranim pristupom kreativnost svojeg projekta igre u usporedbi s postojećom, razinom interaktivnosti i predloženom sposobnošću igranja.

Željeni ishodi učenja

  • Podržati ideju kroz pregled funkcionalnosti i čimbenika igranja. Vizualno razviti i stvoriti vremensku liniju razvoja konceptualnog projekta igre.
  • Stvoriti i podržati složene koncepte i strukture priče i pripovijesti, igranja i mehanike, razina i sučelja, kao i AI, poteškoće, napredak igrača, interakciju, izazov i protok. Procijeniti utjecaje, integraciju i funkcionalnosti s više gledišta.
  • Dizajnirati i stvoriti koncept za vizualno i audio iskustvo kroz korisničko sučelje, lik, okruženje, atmosferu, efekte, glazbu i druge audio i video elemente. Podržati i razraditi integraciju elemenata, vizualnog stila i stvaranja pripovijesti.
  • Osmisliti i valorizirati ishode testiranja i povratne informacije korisnika kako bi se osigurale promjene i daljnji razvoj. Utvrditi i istražiti ključne točke budućeg razvoja.
  • Braniti strukturiranim pristupom kreativnost vašeg projekta igre u usporedbi s postojećom, razinom interaktivnosti i predloženom sposobnošću igranja. Definirati ključne trenutke igre koji su odgovorni za povećanu aktivnost igrača, trajanje igre i vrijednost ponovljene igre.
Podijeli: Facebook Twitter