Image for
Naslovnica

Razvoj 3D računalnih igara

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 105
Ukupno 150

Naziv predmeta

Razvoj 3D računalnih igara

Oznaka predmeta

22-01-531

Semestar

6

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul uvodi studente u napredni razvoj videoigara sa stanovišta funkcionalnog prototipa u 3D okruženju.

Studenti će naučiti o:
• naprednom poznavanju predmeta i njihovog ponašanja
• dizajnu, uvozu i skripti 3D okruženja
• radu s cutscenama i interaktivnostima u njima
• naprednom skriptiranju AI korištenjem stabala ponašanja
• naprednoj upotrebi specijalnih efekata i materijala pomoću sjenera.

Modul se podučava kroz integraciju teorije, znanja, dok je visoko usredotočen na individualno praktično učenje i rješavanje problema. Provjera modula temelji se na individualnom i praktičnom studentskom projektu. Pojedinačni studentski projekt temelji se na funkcionalnom naprednom prototipu video igre.

Ovaj je modul dio front-end modula u sklopu studijskog programa, aktivno provodeći studente kroz napredni razvoj videoigara na razini funkcionalnog prototipa. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti ostalim front-end modulima u nadolazećim semestrima.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Sewel, B. (2015) Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine. 1st edition. Birmingham: Packt Publishing
2. Plowman, J. (2016) 3D Game Design with Unreal Engine 4 and Blender. 1st edition. Birmingham: Packt Publishing

Preporučena literatura:
1. Unity Engine (2021) Unreal Engine 4 Documentation [Online]. Available at: https://docs.unrealengine.com/en-US/index.html (Accessed: 15 May 2021)

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Dizajnirati kreacije cutscena s višestrukom integracijom fotoaparata.
  • Dizajnirati, uvesti i skriptirati interaktivno 3D okruženje.
  • Razviti i stvoriti AI agente s osnovnim stablom odluka o ponašanju.
  • Razviti i podržati specijalne efekte pomoću alata za ugradnju sjenčanja.

Željeni ishodi učenja

  • Dizajnirati naprednu kreaciju cutscena s više kamera i interakcijom igrača.
  • Stvoriti protok okruženja s proceduralnom rasvjetom i zvukom.
  • Razviti i stvoriti napredno donošenje odluka za agente AI pomoću paralelnih stabala.
  • Razviti i podržati simulaciju sjenila.
Podijeli: Facebook Twitter