
Razvoj 3D računalnih igara
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 105
Naziv predmeta
Razvoj 3D računalnih igara
Oznaka predmeta
22-01-531
Semestar
6
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul uvodi studente u napredni razvoj videoigara sa stanovišta funkcionalnog prototipa u 3D okruženju.
Studenti će naučiti o:
• naprednom poznavanju predmeta i njihovog ponašanja
• dizajnu, uvozu i skripti 3D okruženja
• radu s cutscenama i interaktivnostima u njima
• naprednom skriptiranju AI korištenjem stabala ponašanja
• naprednoj upotrebi specijalnih efekata i materijala pomoću sjenera.
Modul se podučava kroz integraciju teorije, znanja, dok je visoko usredotočen na individualno praktično učenje i rješavanje problema. Provjera modula temelji se na individualnom i praktičnom studentskom projektu. Pojedinačni studentski projekt temelji se na funkcionalnom naprednom prototipu video igre.
Ovaj je modul dio front-end modula u sklopu studijskog programa, aktivno provodeći studente kroz napredni razvoj videoigara na razini funkcionalnog prototipa. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti ostalim front-end modulima u nadolazećim semestrima.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Sewel, B. (2015) Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine. 1st edition. Birmingham: Packt Publishing
2. Plowman, J. (2016) 3D Game Design with Unreal Engine 4 and Blender. 1st edition. Birmingham: Packt Publishing
Preporučena literatura:
1. Unity Engine (2021) Unreal Engine 4 Documentation [Online]. Available at: https://docs.unrealengine.com/en-US/index.html (Accessed: 15 May 2021)
Minimalni ishodi učenja
- Dizajnirati kreacije cutscena s višestrukom integracijom fotoaparata.
- Dizajnirati, uvesti i skriptirati interaktivno 3D okruženje.
- Razviti i stvoriti AI agente s osnovnim stablom odluka o ponašanju.
- Razviti i podržati specijalne efekte pomoću alata za ugradnju sjenčanja.
Željeni ishodi učenja
- Dizajnirati naprednu kreaciju cutscena s više kamera i interakcijom igrača.
- Stvoriti protok okruženja s proceduralnom rasvjetom i zvukom.
- Razviti i stvoriti napredno donošenje odluka za agente AI pomoću paralelnih stabala.
- Razviti i podržati simulaciju sjenila.