
Razvoj aplikacija za mobilne uređaje
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 120
Naziv predmeta
Razvoj aplikacija za mobilne uređaje
Oznaka predmeta
22-01-527
Semestar
5
ECTS
6
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul uvodi studente u razvoj izvornih mobilnih aplikacija za Android platformu otvorenog koda.
Kad se odaberu, stečene vještine značajno će doprinijeti razvoju učenika kao profesionalca u odgovarajućim poljima.
Studenti će naučiti:
• Android ekosustav i njegova četiri stupa: Aktivnost, Usluga, Prijenosni prijemnik i Davatelj sadržaja
• kako koristiti mobilne knjižnice i slijediti najnovije razvojne standarde
• kako strukturirati visoko skalabilni projekt koji može poslužiti kao osobni okvir za razvoj daljnjih Android aplikacija.
Modul se podučava u Kotlinu. Provjera modula temelji se na pojedinačnim studentskim projektima. U tim projektima studenti moraju stvoriti Android aplikacije u programskom jeziku Kotlin prema zadanim specifikacijama.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Jemerov D. and Isakova S. (2017) Kotlin in Action. 1st edn. Shelter Island: Manning Publications.
2. Phillips B. et al (2019) Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide. 1st edn. Atlanta: The Big Nerd Ranch Guides.
Preporučena literatura:
1. Leiva A. and Gardner B. (2016) Kotlin for Android Developers: Learn Kotlin the easy way while developing an Android App. 1st edn. Scotts Valley: CreateSpace Independent Publishing Platform.
Dodatna literatura:
1. Skeen J. and Greenhalgh D. (2018) Kotlin Programming: The Big Nerd Ranch Guide. 1st edition. Atlanta: The Big Nerd Ranch Guides.
Minimalni ishodi učenja
- Procijeniti arhitekturu mobilnog ekosustava.
- Implementirati mobilnu aplikaciju pomoću naprednih elemenata grafičkog sučelja.
- Procijeniti standardne arhitektonske komponente mobilnih aplikacija i primijeniti ih prilikom implementacije korisničkih zahtjeva.
- Primijeniti podatkovni sloj mobilne aplikacije.
- Analizirati i koristiti različite vrste mobilnih usluga ekosustava kako bi udovoljili zahtjevima korisnika.
- Primijeniti različite razine sigurnosti u mobilnom okruženju.
Željeni ishodi učenja
- Procijeniti arhitekturu mobilnog ekosustava naspram arhitekture stolnih i web aplikacija.
- Implementirati mobilnu aplikaciju koristeći zaštićene elemente grafičkog sučelja.
- Procijeniti napredne arhitektonske komponente mobilnih aplikacija i primijeniti ih prilikom implementacije korisničkih zahtjeva.
- Primijeniti i optimizirati podatkovni sloj mobilne aplikacije koristeći najbolje primjere iz prakse.
- Koristiti različite vrste usluga za asinkronu komunikaciju s poslužiteljem.
- Primijeniti dozvole aplikacije koje se procjenjuju tijekom izvršavanja aplikacije.