fbpx
Image for
Naslovnica

Razvoj aplikacija za mobilne uređaje

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 120
Ukupno 180

Naziv predmeta

Razvoj aplikacija za mobilne uređaje

Oznaka predmeta

22-01-527

Semestar

5

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul uvodi studente u razvoj izvornih mobilnih aplikacija za Android platformu otvorenog koda.

Kad se odaberu, stečene vještine značajno će doprinijeti razvoju učenika kao profesionalca u odgovarajućim poljima.

Studenti će naučiti:
• Android ekosustav i njegova četiri stupa: Aktivnost, Usluga, Prijenosni prijemnik i Davatelj sadržaja
• kako koristiti mobilne knjižnice i slijediti najnovije razvojne standarde
• kako strukturirati visoko skalabilni projekt koji može poslužiti kao osobni okvir za razvoj daljnjih Android aplikacija.

Modul se podučava u Kotlinu. Provjera modula temelji se na pojedinačnim studentskim projektima. U tim projektima studenti moraju stvoriti Android aplikacije u programskom jeziku Kotlin prema zadanim specifikacijama.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Jemerov D. and Isakova S. (2017) Kotlin in Action. 1st edn. Shelter Island: Manning Publications.
2. Phillips B. et al (2019) Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide. 1st edn. Atlanta: The Big Nerd Ranch Guides.

Preporučena literatura:
1. Leiva A. and Gardner B. (2016) Kotlin for Android Developers: Learn Kotlin the easy way while developing an Android App. 1st edn. Scotts Valley: CreateSpace Independent Publishing Platform.

Dodatna literatura:
1. Skeen J. and Greenhalgh D. (2018) Kotlin Programming: The Big Nerd Ranch Guide. 1st edition. Atlanta: The Big Nerd Ranch Guides.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Procijeniti arhitekturu mobilnog ekosustava.
  • Implementirati mobilnu aplikaciju pomoću naprednih elemenata grafičkog sučelja.
  • Procijeniti standardne arhitektonske komponente mobilnih aplikacija i primijeniti ih prilikom implementacije korisničkih zahtjeva.
  • Primijeniti podatkovni sloj mobilne aplikacije.
  • Analizirati i koristiti različite vrste mobilnih usluga ekosustava kako bi udovoljili zahtjevima korisnika.
  • Primijeniti različite razine sigurnosti u mobilnom okruženju.

Željeni ishodi učenja

  • Procijeniti arhitekturu mobilnog ekosustava naspram arhitekture stolnih i web aplikacija.
  • Implementirati mobilnu aplikaciju koristeći zaštićene elemente grafičkog sučelja.
  • Procijeniti napredne arhitektonske komponente mobilnih aplikacija i primijeniti ih prilikom implementacije korisničkih zahtjeva.
  • Primijeniti i optimizirati podatkovni sloj mobilne aplikacije koristeći najbolje primjere iz prakse.
  • Koristiti različite vrste usluga za asinkronu komunikaciju s poslužiteljem.
  • Primijeniti dozvole aplikacije koje se procjenjuju tijekom izvršavanja aplikacije.
Podijeli: Facebook Twitter