Image for
Naslovnica

Sustavi za upravljanje sadržajem

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 75
Ukupno 120

Naziv predmeta

Sustavi za upravljanje sadržajem

Oznaka predmeta

22-01-528

Semestar

5

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente sa osnovama sustava upravljanja sadržajem, njihovim planiranjem, implementacijom, razvojem i funkcijama.

Studenti će naučiti o:
• definiciji sadržaja i potrebi za upravljanjem njime
• utvrđivanju potreba za sustavima za upravljanje sadržajem u elektroničkoj trgovini
• sustavima za upravljanje sadržajem
• analizi upotrebljivosti i pristupačnosti
• sigurnosti sustava za upravljanje sadržajem
• sustavima za upravljanje sadržajem na Webu
• ključnim pojmovima za određivanje platforme i arhitekture
• planiranju, implementaciji i uspostavi web sustava za upravljanje sadržajem
• sustavima upravljanja sadržajem u potrošačkom i poduzetničkom svijetu
• sustavima web e-trgovine
• planiranju, implementaciji i uspostavi web sustava e-trgovine
• razumijevanju, analiziranju i definiranju potreba za povezivanjem CMS-a, e-trgovine i CRM sustava u elektroničkoj trgovini.

Modul se predaje kroz integraciju teorije, znanja i iskustva te individualnog praktičnog učenja i rješavanja problema. Provjera modula temelji se na pojedinačnim projektnim zadacima, teorijskom ispitu i praktičnoj domaćoj zadaći. Pojedinačni studentski projektni zadaci temelje se na specifičnoj praktičnoj primjeni znanja i vještina.

Ovaj je modul dio front-end modula u sklopu studija, aktivno provodeći studente kroz sustave za upravljanje sadržajem. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti ostalim sljedećim osnovnim modulima.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Boiko, B. (2004) Content Management Bible. 2nd edition. Hoboken: Wiley
2. Barker, D. (2016) Web Content Management: Systems, Features, and Best Practices. 1st edition. Sebastopol, CA: O'Reilly Media

Preporučena literatura:
1. (2021) Smashing Magazine [Online]. Available at: https://www.smashingmagazine.com/ (Accessed: 07 May 2021)
2. Palas, P. (2017) The Ultimate Guide to Headless CMS: Everything you need to know to choose the right CMS. [s.l]: Independently published
3. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 05 May 2021)
4. (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 05 May 2021)

Dodatna literatura:
1. Palas, P. (2017, August 28). How I built a CMS, and why you shouldn’t [Blog post]. Retrieved from https://medium.com/hackernoon/how-i-built-a-cms-and-why-you-shouldnt-daff6042413a (Accessed: 20 April 2021)
2. Palas, P. (2017, August 28). Moving to a Headless CMS? First Change Your Mindset! [Blog post]. Retrieved from https://medium.com/hackernoon/how-i-built-a-cms-and-why-you-shouldnt-daff6042413a (Accessed: 20 April 2021)

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Argumentirati potrebu za upravljanjem sadržaja.
  • Usporediti platforme i arhitekture sustava za upravljanje sadržajem.
  • Procijeniti sustave za upravljanje sadržajem na webu.
  • Usporediti sustave e-trgovine na webu.

Željeni ishodi učenja

  • Samoprocijeniti i procijeniti potrebe kupaca za upravljanjem sadržaja.
  • Preporučiti optimalnu platformu i arhitekturu sustava za upravljanje sadržajem.
  • Primijeniti i opravdati primjenu sustava upravljanja sadržajem na webu.
  • Odabrati i implementirati optimalni sustav e-trgovine na webu.
Podijeli: Facebook Twitter