Image for
Naslovnica

Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 75
Ukupno 120

Naziv predmeta

Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija

Oznaka predmeta

22-01-535

Semestar

6

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente s osnovama upravljanja, odnosima s kupcima, njegovim planiranjem, provedbom, razvojem i funkcijama.

Studenti će naučiti o:
• definiciji kupca i potrebi za upravljanjem njime
• utvrđivanju potreba za sustavima upravljanja kupcima u elektroničkoj trgovini
• sustavima za upravljanje kupcima
• sustavima za upravljanje kupcima na Internetu
• ključnim pojmovima za određivanje platforme i arhitekture
• planiranju, implementaciji i uspostavljanju web sustava za upravljanje kupcima
• sustavima upravljanja kupcima u potrošačkom i poduzetničkom svijetu
• planiranju, implementaciji i uspostavljanju web CRM sustava
• razumijevanju, analiziranju i definiranju potreba za povezivanjem CRM, CMS-a, rješenja za e-trgovinu.

Modul se predaje kroz integraciju teorije, znanja i iskustva te individualnog praktičnog učenja i rješavanja problema. Provjera modula temelji se na pojedinačnim projektnim zadacima, teorijskom ispitu i praktičnoj domaćoj zadaći. Pojedinačni studentski projektni zadaci temelje se na specifičnoj praktičnoj primjeni znanja i vještina.

Ovaj je modul dio front-end modula u sklopu studijskog programa, koji aktivno vodi studente kroz upravljanje odnosima s kupcima. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti osnovnim modulima i ukupnom znanju.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Kumar, V. and Reinartz, W. (2012) Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools. 2nd edition. NY: Springer

Preporučena literatura:
2. Kawasaki, G. and Fitzpatrick, P. (2014) The Art of Social Media: Power Tips for Power Users. Illustrated edition. [s.l.]: Portfolio

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Argumentirati potrebu za upravljanjem kupcima.
  • Usporediti platforme i arhitekture sustava upravljanja kupcima.
  • Procijeniti internetske sustave za upravljanje kupcima.
  • Procijeniti CRM, CMS i ERP, integrirajući ih u jedinstveno web rješenje.

Željeni ishodi učenja

  • Samoprocjeniti i procjeniti potrebu za upravljanjem kupcima.
  • Preporučiti optimalnu platformu i arhitekturu sustava upravljanja kupcima.
  • Primijeniti i opravdati primjenu internetskog sustava upravljanja kupcima.
  • Procijeniti CRM, CMS i ERP, integrirajući ih u jedinstveno web rješenje. Usporediti i podržati odluke o integraciji protiv drugih dostupnih.
Podijeli: Facebook Twitter