
Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 75
Naziv predmeta
Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija
Oznaka predmeta
22-01-535
Semestar
6
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul upoznaje studente s osnovama upravljanja, odnosima s kupcima, njegovim planiranjem, provedbom, razvojem i funkcijama.
Studenti će naučiti o:
• definiciji kupca i potrebi za upravljanjem njime
• utvrđivanju potreba za sustavima upravljanja kupcima u elektroničkoj trgovini
• sustavima za upravljanje kupcima
• sustavima za upravljanje kupcima na Internetu
• ključnim pojmovima za određivanje platforme i arhitekture
• planiranju, implementaciji i uspostavljanju web sustava za upravljanje kupcima
• sustavima upravljanja kupcima u potrošačkom i poduzetničkom svijetu
• planiranju, implementaciji i uspostavljanju web CRM sustava
• razumijevanju, analiziranju i definiranju potreba za povezivanjem CRM, CMS-a, rješenja za e-trgovinu.
Modul se predaje kroz integraciju teorije, znanja i iskustva te individualnog praktičnog učenja i rješavanja problema. Provjera modula temelji se na pojedinačnim projektnim zadacima, teorijskom ispitu i praktičnoj domaćoj zadaći. Pojedinačni studentski projektni zadaci temelje se na specifičnoj praktičnoj primjeni znanja i vještina.
Ovaj je modul dio front-end modula u sklopu studijskog programa, koji aktivno vodi studente kroz upravljanje odnosima s kupcima. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti osnovnim modulima i ukupnom znanju.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Kumar, V. and Reinartz, W. (2012) Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools. 2nd edition. NY: Springer
Preporučena literatura:
2. Kawasaki, G. and Fitzpatrick, P. (2014) The Art of Social Media: Power Tips for Power Users. Illustrated edition. [s.l.]: Portfolio
Minimalni ishodi učenja
- Argumentirati potrebu za upravljanjem kupcima.
- Usporediti platforme i arhitekture sustava upravljanja kupcima.
- Procijeniti internetske sustave za upravljanje kupcima.
- Procijeniti CRM, CMS i ERP, integrirajući ih u jedinstveno web rješenje.
Željeni ishodi učenja
- Samoprocjeniti i procjeniti potrebu za upravljanjem kupcima.
- Preporučiti optimalnu platformu i arhitekturu sustava upravljanja kupcima.
- Primijeniti i opravdati primjenu internetskog sustava upravljanja kupcima.
- Procijeniti CRM, CMS i ERP, integrirajući ih u jedinstveno web rješenje. Usporediti i podržati odluke o integraciji protiv drugih dostupnih.