Image for
Naslovnica

Web dizajn i dizajn korisničkog sučelja

  • Predavanje 15
  • Vježbe 45
  • Samostalni rad 90
Ukupno 150

Naziv predmeta

Web dizajn i dizajn korisničkog sučelja

Oznaka predmeta

22-01-507

Semestar

2

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente s osnovama dizajna weba i korisničkog sučelja, od principa, analize, istraživanja, upotrebe i konačno prototipa i završnog testiranja.

Studenti će naučiti o:
• dizajnu weba i korisničkog sučelja, funkciji, interakciji i reaktivnosti
• provođenju i sintetiziranju istraživanja
• informacijskoj arhitekturi i korisničkim interakcijama
• okvirima i glavnim elementima i komponentama korisničkog sučelja
• sustavima za projektiranje
• izradi prototipa, iterativnom radu, testiranju korisnika i razumnosti promjena.

Modul se podučava kroz integraciju teorije i individualnog praktičnog učenja i rješavanja problema. Procjena se temelji na pojedinačnom sveobuhvatnom projektu koji rezultira funkcionalnim projektom s detaljnom dokumentacijom u vezi s istraživanjem i racionalnošću (pristup studiji slučaja).

Ovaj je modul dio grupe modula vezanih uz medije u sklopu studija, usredotočen na učenje temeljeno na teorijskim istraživanjima i dovršavanju s praktičnim radom i rješenjima. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti ostalim budućim modulima vezanima uz područje medija.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Golombisky, K. and Hagen, R. (2013) White Space is Not Your Enemy. 2nd edition. Waltham, MA: Focal Press
2. Robbins, N.J. (2007) Learning Web Design. 3rd edition. Sebastopol, CA: O'Reilly Media
3. Krug, S. (2013) Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usabilit. 3rd edition. Indianopolis, IN: New Riders Publishing

Preporučena literatura:
1. Belsky, S. (2012) Making Ideas Happen: Overcoming the Obstacles Between Vision and Reality. 1st edition. s.l.: Portfolio
2. Beaird, J. (2007) The Principles of Beautiful Web Design. 1st edition. Melbourne: SitePoint

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Utvrditi odgovarajući istraživački pristup. Stvoriti osnovni plan istraživanja.
  • Sintetizirati istraživanje korisnika koristeći osnovne metode. Utvrditi ključne probleme.
  • Izraditi nekoliko ideja za dizajn koje nude rješenje prema podacima. Stvoriti funkcionalni prototip koji koristi dobro oblikovane uzorke dizajna.
  • Stvoriti plan sesije za testiranje korisnika. Testirati svoj prototip u skladu s tim i prepoznati ključne probleme dizajna.

Željeni ishodi učenja

  • Stvoriti pažljivo promišljen plan istraživanja koji daje željene rezultate.
  • Sintetizirati korisnička istraživanja složenijim metodama i formulirati podatke na lako razumljiv način. Poredati i dati podatke po prioritetu.
  • Izraditi nekoliko ideja za dizajn koje se temelje na projekcijama prema podacima. Stvoriti funkcionalni prototip koji koristi dobro oblikovane uzorke dizajna, također poštujući uobičajene obrasce korisnika i zadataka.
  • Stvoriti plan sesije za testiranje korisnika. Testirati svoj prototip u skladu s tim i prepoznati ključne probleme dizajna. Razvrstati izdanja i reorganizirati svoj dizajn.
Podijeli: Facebook Twitter