Image for
Naslovnica

Objektno orijentirano programiranje - praktikum u .NET okolini

  • Predavanje 15
  • Vježbe 45
  • Samostalni rad 90
Ukupno 150

Naziv predmeta

Objektno orijentirano programiranje - praktikum u .NET okolini

Oznaka predmeta

22-00-518

Semestar

4

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente s implementacijom aplikacija na radnu površinu s odgovarajućom arhitekturom.

Ovo je središnji modul u sklopu studija Programskog inženjerstva te predstavlja temelj za ostale module programiranja koje studenti Primijenjenog računarstva upisuju u nadolazećim semestrima. Stečene vještine značajno doprinose stručnom razvoju studenata u povezanim profesionalnim područjima.

Studenti će naučiti:
• osnove stvaranja aplikacija za radnu površinu
• izraditi rješenje za radnu površinu uporabom standardnih i naprednih komponenti
• implementirati odgovarajuće arhitekture aplikacija na radnu površinu
• preporučiti načine unaprjeđivanja i implementacije modernog korisničkog iskustva u aplikacijama za radnu površinu.

Modul se podučava u razvojnom okruženju.NET u programskom jeziku C sharp. Završno vrednovanje temelji se na samostalnim studentskim projektima u sklopu kojih studenti moraju izraditi aplikacije za radnu površinu sukladno zadanim uputama.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Beerbohm, M. (2019) Visual C#.NET: Windows Forms Programming with C#. Independently published.
2. Yuen, S. (2020) Mastering Windows Presentation Foundation: Build responsive UIs for desktop applications with WPF. 2nd edn. Birmingham: Packt Publishing.

Preporučena literature:
1. Nathan, A. (2010) WPF 4: Unleashed. Carmel: Sams.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Izraditi rješenje za radnu površinu uporabom standardnih komponenti.
  • Preporučiti načine poboljšanja i implementacije korisničkog iskustva u aplikacijama.
  • Preporučiti načine izrade i implementaciju roditeljskog nadzora u aplikacijama za radnu površinu.
  • Implementirati odgovarajuću arhitekturu aplikacija za radne površine.
  • Primijeniti animaciju za postizanje boljeg korisničkog iskustva u aplikacijama za radnu površinu.

Željeni ishodi učenja

  • Izraditi rješenje za radnu površinu uporabom naprednih komponenti.
  • Osigurati pohranu podataka i implementirati aplikacije na radnu površinu korisničkog sučelja koje će se prikazivati ​​na temelju pohranjenih podataka.
  • Ostvariti naprednu implementaciju roditeljskog nadzora u aplikacijama za radnu površinu radi poboljšanja korisničkog iskustva.
  • Implementirati responzivnu aplikaciju za radnu površinu uporabom odgovarajuće arhitekture.
  • Implementirati dinamičko prikazivanje aplikacije na radnoj površini korisničkog sučelja na temelju pohranjenih podataka.
Podijeli: Facebook Twitter