Studij

Sistemsko inženjerstvo

Upravljanje informacijskim sustavima

  • Predavanje 30
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 75
Ukupno 120

Naziv predmeta

Upravljanje informacijskim sustavima

Oznaka predmeta

11-11056

Semestar

5

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Cilj

Upoznavanje studenta sa procesima, organizacijom i alatima za formiranje stabilne informacijsko telekomunikacijske infrastrukture kao podloge za podršku poslovanju kroz upravljanje informacijskim sustavom tijekom njegovog potpunog životnog ciklusa.

Sadržaj

Uvod; Organizacija i promjene u organizaciji; Menadžerski informacijski sustavi, procesi u složenim poslovnim sustavima; Razvoj sustava (životni ciklus); Analiza, planiranje i oblikovanje sustava; Instalacija i implementacija; Post-implementacija (održavanje); Razvoj novih funkcionalnosti (upravljanje zahtjevima); Tehnička i korisnička podrška; Dokumentacija; Upravljanje kvalitetom; Upravljanje rizicima; Programska podrška za podršku poslovanju; Procjena programskih paketa.

Obvezna literatura

Dražen Pranić: Upravljanje informacijskim sustavima, Algebra, Zagreb, 2011.

Preporučena literatura

1. Čerić, V., Varga M., Informacijska tehnologija u poslovanju. Element, Zagreb 2004.
2. ICT Infrastructure Management (ITIL Series), Office of Government Commerce, UK Government, The Stationery Office, 2002.
3. Srića V., Spremić M., Informacijskom tehnologijom do poslovnog uspjeha, Sinergija, Zagreb, 2000.
4. ITIL ICT Infrastructure Management, best practices, 2002.
5. Laudon, K.C., Laudon J.P., Information Systems and The Internet: A Problem Solving Approach, The Dryden Press, USA, 1998.
6. Panian Ž., Klepac G., Poslovna inteligencija, Masmedia, 2002.
7. R. Kelly Rainer, Casey G. Cegielski: Introduction to Information Systems: Supporting and Transforming Business, Wiley

Minimalni ishodi učenja

  • Objasniti važnost informacijskog sustava, njegove različite dijelove i poslovnu primjenu.
  • Objasniti svrhu, načine provedbe korporativnog upravljanja informatikom.
  • Definirati uslugu, životne faze usluge, generičku strukturu procesa, procesni model i uloge sustavu upravljanja uslugama kako to definira ITIL.
  • Definirati elemente upravljanja planiranjem, financijama, ljudskim resursima i projektima informacijskog sustava.

Željeni ishodi učenja

  • Objasniti razliku, prednosti i nedostatke funkcionalnih i integralnih informacijskih sustava.
  • Objasniti ulogu, načine primjene različitih okvira s naglaskom na CobiT za korporativno upravljanje informatikom.
  • Objasniti životne faze usluge, generičku strukturu procesa, procesni model, generičke uloge i RACI model u sustavu upravljanja uslugama. Objasniti životni ciklus usluga po ITIL-u. Navesti i objasniti dominantne procese po pojedinim fazama životnog ciklusa usluge.
  • Primijeniti elemente upravljanja planiranjem, financijama, ljudskim resursima i projektima informacijskog sustava.

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.