Studij

Digital Marketing

Customer Behavior

  • Predavanje 45
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 135
Ukupno 210

Naziv predmeta

Customer Behavior

Tip predmeta

Obligatory

ECTS

7

Nastavnici i suradnici

Obvezna literatura

1. Peter, J. P., Olson, J. C., Consumer Behavior and Marketing Strategy, McGraw-Hill, 2005.

Preporučena literatura

1. Schiffman, L. G., Kanuk, L. L., Consumer Behavior, Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 2003.

Minimalni ishodi učenja

  • Argumentirati zašto je ključno analizirati i poznavati ponašanje potrošača te interpretirati osnovna načela ponašanja potrošača.
  • Kritički analizirati društvene čimbenike utjecaja na ponašanje potrošača, dvosmjeran odnos kultura-pojedinac te argumentirati utjecaj tehnologije na kulturu i ponašanje potrošača.
  • Argumentirati kako osobni čimbenici utječu na ponašanje potrošača.
  • Argumentirati kako psihološki procesi utječu na ponašanje potrošača.
  • Procijeniti kako proces odlučivanja i donošenje odluke o kupnji proizvoda i usluga varira u svojoj kompleksnosti.

Željeni ishodi učenja

  • Argumentirati zašto je ključno analizirati i poznavati ponašanje potrošača te interpretirati osnovna načela ponašanja potrošača, objasniti čimbenike ponašanja potrošača na odabranom primjeru.
  • Kritički analizirati društvene čimbenike utjecaja na ponašanje potrošača, dvosmjeran odnos kultura-pojedinac, argumentirati utjecaj tehnologije na kulturu i ponašanje potrošača i argumentirati značaj potkultura na odabranom primjeru.
  • Argumentirati kako osobni čimbenici utječu na ponašanje potrošača te kritički analizirati potrošačevu uključenost i primjenu potrošačeve uključenosti u marketingu.
  • Argumentirati kako psihološki procesi utječu na ponašanje potrošača te kritički analizirati strategiju pozicioniranja proizvoda ili usluge na na odabranom primjeru.
  • Procijeniti i argumentirati kako proces odlučivanja i donošenje odluke o kupnji proizvoda i usluga varira u svojoj kompleksnosti te na odabranom primjeru argumentirati svaku fazu donošenja odluke o kupnji proizvoda i usluga.

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.