Održavanje završne konferencije projekta „Better Chances for Young People in the Danube Region“ u Zagrebu, 16. i 17. svibnja završni je događaj projekta EDU-LAB - New Danubian Governance in Labour market Relevance of Higher Education. Projekt EDU-LAB trajao je dvije i pol godine, a njegov ukupni proračun iznosi 3,5 milijuna eura.
Cilj projekta je poboljšanje profesionalnih prilika mladih ljudi iz podunavskih zemalja boljim povezivanjem studijskih programa s potrebama tržišta rada, uz jačanje kapaciteta partnera. Povećanje relevantnosti visokog obrazovanja omogućit će bolju zapošljivost mladih, čime će se smanjiti trend pojačanog iseljavanja mladih iz regije u zapadnu Europu, kao i migracije iz ruralnih područja prema gradovima te zadržati mlade u regiji zahvaljujući kvalitetnijoj ponudi studijskih programa i radnih mjesta. Posebni ciljevi projekta su poboljšanje suradnje između poslovnoga sektora, visokih učilišta i javne uprave, poticanje donošenja izmjena i dopuna zakonskih akata u području visokog obrazovanja i poticanje razvoja većeg broja stručnih studija.
Projekt je rezultirao razvojem novoga modela upravljanja obrazovanjem kojim će se mladima u ranim fazama obrazovanja omogućiti kvalitetna praksa i izradom obvezujućega dokumenta „Dunavska povelja za mlade talente“. Dunavska povelja dokument je kojim se uspostavlja model upravljanja obrazovanjem s ciljem jačeg povezivanja obrazovnog i poslovnog sektora kako bi studenti imali mogućnost odlaska na praksu tijekom studiranja i upoznavanja budućih poslodavaca. Sveučilište Algebra, uz ostale dionike iz područja visokog obrazovanja, poslovnog sektora, javne uprave i civilnog društva iz 10 zemalja, ponosi je potpisnik ove povelje.