Image for 11. sjednica Gospodarskog vijeća Visokog učilišta Algebra
Naslovnica

11. sjednica Gospodarskog vijeća Visokog učilišta Algebra

Dana 12.05.2016., u 16:00 sati, u dvorani Steve Jobs, unutar prostora Učilišta u Ilici 242 u Zagrebu održana je 11. sjednica Gospodarskog vijeća Visokog učilišta Algebra.

 

Posebni gosti na sjednici bili su gospodin Ira Kaufman i gospođa Shagorika Heryani.

Ira Kaufman je inovator koji za buduće lidere kreira vrijednosno temeljene digitalne strategije koje transformiraju poduzeća, olakšavaju provođenje
promjena i generiraju održivi rast. Kao doktorant na Kellogg School of Management( Northwestern University) surađivao je s profesorom Philipom Kotlerom unaprjeđujući inicijative na području društvenog marketinga. Radio je s mladim profesionalcima i poduzetnicima u 35 zemalja svijeta razvijajući osviještenost o tome koliki utjecaj na organizacijsku strategiju imaju kultura i izvorne vrijednosti. Kao marketinški konzultant, vodio je i razvijao branding, online strategije te marketing društvenih mreža kako startup-ova tako i velikih multinacionalnih kompanija. Danas je posvećen primjeni svojih vrijednosti i ekspertize surađujući sa i pomažući poslovne pothvate, projekte od društvene vrijednosti, sadašnje i buduće menadžere i mlade novog milenija kao konzultant, voditelj, javni govornik, predavač i socijalni poduzetnik.

 

Shagorika Heryani ima više od 12 godina iskustva rada u području marketinga i komunikacija u različitim industrijama–tehnologije, financijske usluge i osiguranja, automobili, luksuzni brandovi.

Prije nego se pridružila marketinško–konzultantskoj tvrtki BB&A, Shagorika je bila voditeljica digitalnog marketinga u tvrtki Bharti Airtel, vodećoj globalnoj telekomunikacijskoj tvrtki prisutnoj u 20 zemalja diljem Azije i Afrike. Sa sjedištem u New Delhiju, Indija, Bharti Airtel se po broju korisnika, ubraja među 4 najveća pružatelja usluga mobilnih i telekomunikacijskih usluga na svijetu. Shagorika je u potpunosti transformirala Airtelove društvene medije i digitalni nastup, te je zaslužna za to što je Airtel Indija danas jedan od najcjenjenijih digitalnih brandova. Danas pomaže brandovima da pronađu nove inspirativne smjerove poslovanja pri uključivanju tehnoloških promjena, prihvaćanju novih poslovnih modela i promjena u životnim navikama potrošača.

Sjednica je započela predstavljanjem sljedećeg dnevnog reda:

 

  1. Uvodno predavanje (Mislav Balković)
  2. Harness the Power of Digital Transformation (Ira Kaufman)

Digital Transformation (DX) is this year’s corporate buzzword, let’s take a quick snapshot of the digital landscape from the perch of a senior executive.

  • Executives acknowledge digital as a strategic priority, but most don’t have the staff or skills to deliver the strategy!
  • Less than half have begun a transformation process.
  • Less than 10% have totally digitized their companies realizing outstanding performance in profit and customer experience.

This sets the context for those wanting to implement or refine their DX; a strategy that is often misunderstood. Most executives focus on the “D” digital tools and not the “X” the organizational change, the sustaining element in business transformation. Yes, digital technologies are the drivers. But successful digital transformation begins with your comprehension of the Networked Economy and the organization necessary to deliver the change.

Dr Kaufman (http://www.entwinedigital.com/author/ira-kaufman/ ) has consulted with clients across the globe on their Digital Transformation. He will guide you through his 6 step process of Integrated Digital Transformation that facilities the development of actions necessary to sustain the transformation including: Digital leaderships; People driven mindset; Connected business models; Data driven decision making; Digital Transformation Accelerator.

 

  1. Need and Rise of Trusted Marketing (Shagorika Heryani, 2015. India's most influential digital media professional)

To know more about Shagorika, please click on the links: https://in.linkedin.com/in/shagorika or https://twitter.com/shagorikah

BLOGS: 5 learning strategies for Digital Marketing leaders https://www.linkedin.com/pulse/5-learning-strategies-digital-marketing-leaders-shagorika-heryani?trk=prof-post ... Behave like a leader or get out of the way https://www.linkedin.com/pulse/behave-like-leader-get-out-way-shagorika-heryani?trk=pulse_spock-articles ... Are you building a social business or a social brand https://www.linkedin.com/pulse/20140804073116-14580722-are-you-building-a-social-business-or-a-social-brand?trk=pulse_spock-articles

  1. Rasprava i zaključci

Sjednicu je uvodnim predavanjem otvorio dekan Visokog učilišta Algebra dr.sc. Mislav Balković.

U središnjem dijelu sjednice su Ira Kaufman i Shagorika Heryani svojim predavanjima najavili konferenciju "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere, Vol. 2.".

Glavna tema ovogodišnje konferencije je upravo digitalna transformacija poslovanja tvrtki, a neke od glavnih tema konferencije jesu i automatizacija marketinga, analitika podataka o korisnicima, big data, podatkovna znanost, oglašavanje kroz sadržaj, mobilne aplikacije i platforme za e-commerce.

Po završetku sjednice svi nazočni nastavili su druženje na prigodnom domjenku.

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.