Image for Predavači
Naslovnica

Predavači

Predavači

Iskoristi 20% popusta


Preuzmite prezentaciju

Klara Engels-Perenyi

Klara radi u Općoj upravi za zapošljavanje, socijalna pitanja i uključivanje pri Europskoj komisiji. Bavi se politikama vještina odraslih, a posebno je aktivna pri inicijativi za individualno učenje, koja je dio EU projekta „Vještine za život”. Dodatno, koordinira stručnu skupinu Komisije za obrazovanje odraslih i Mrežu nacionalnih koordinatora za provedbu Agende EU o obrazovanju odraslih. Donedavno je radila na politikama visokog obrazovanja i Bolonjskom procesu, te razvila inicijativu Komisije o pristupu EU-a mikrokreditima.

Klara Engels-Perenyi u svom će predavanju dati širi kontekst razvoju europskih politika u području obrazovanja odraslih, s posebnim naglaskom na recentne inicijative Europske komisije u području kvalifikacijskih okvira, vrednovanja neformalnog i informalnog učenja, mikro-kvalifikacija. Njena će prezentacija sadržavati informacije o tome što Europska komisija poduzima kako bi se potaklo kvalitetno i relevantno obrazovanje odraslih u državama članicama Europske unije, te otvoriti raspravu o tome kako osigurati učinkovito i brzo stjecanje relevantnih vještina koje unaprjeđuju zapošljivost.

Preuzmite prezentaciju

Melinda Szabó

Melinda zamjenica je ravnatelja Europskog registra za osiguravanje kvalitete u visokom obrazovanju (EQAR). Magistrirala je obrazovni menadžment u Rumunjskoj i nadopunila svoju diplomu studijem političkih znanosti na Universite Libré de Bruxelles. Radila je i u tajništvu Bologna Follow-Up Group, na pružanju potpore za aktivnosti radnih skupina (uglavnom Radne skupine za socijalnu dimenziju i Mreže stručnjaka za podršku studentima u Europi) te kao službenica za osiguravanje kvalitete na Babes- Sveučilištu Bolyai u Rumunjskoj.

Melinda Szabó predstavit će europski okvir za suradnju u području osiguravanja kvalitete s fokusom na aktualne rasprave povezane s daljnjim razvojem Europskih standarda i smjernica za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG). Ovo će izlaganje, vjerujemo, pokrenuti  razgovor o prednostima i nedostacima, te o primjenjivosti postojećeg europskog okvira za osiguravanje kvalitete u visokom obrazovanju.

Preuzmite prezentaciju

Julie Anderson

Julie radi u timu Europske komisije za politiku visokog obrazovanja u Općoj upravi za obrazovanje, mlade, sport i kulturu. U ovoj ulozi doprinosi ostvarenju Europske strategije za sveučilišta, s posebnom odgovornošću za razvoj politika osiguravanja kvalitete, održivosti okoliša te učenja i poučavanja. Julie je radila i za irski Odjel za obrazovanje i vještine, te kao ataše za obrazovanje i vještine u Stalnom predstavništvu Irske pri EU. Bila je predsjednica Odbora za obrazovanje EU tijekom irskog predsjedanja EU i potpredsjednica Odbora za obrazovnu politiku OECD-a.

Njeno izlaganje obuhvatit će pregled različitih inicijativa Europske komisije kojima se nastoji kroz visoko obrazovanje odgovoriti na društvene izazove kao što su starenje stanovništva, na prilike koje donose digitalizacija i razvoj zelene ekonomije, te na potrebe tržišta rada za novim vještinama. U prezentaciji će se osvrnuti i na razvoj mikro-kvalifikacija u visokom obrazovanju, te potaknuti raspravu o relevantnosti visokog obrazovanja u odnosu na aktualne društvene i gospodarske promjene.

b

Preuzmite prezentaciju

Maja Jukić

Maja Jukić je diplomirani inženjer elektrotehnike s iskustvom procesnog inženjera i sistem inženjera u industriji u trajanju od 5 godina. Od 1995. godine radi u obrazovanju kao profesor elektrotehničke skupine predmeta, kao nezavisni konzultant u obrazovanju na EU projektima tehničke pomoći i grantovima u RH i inozemstvu za domaće i inozemne tvrtke, vezanim za osiguranje cjelovitog sustava kvalitete u obrazovanju, razvoj kvalifikacijskog okvira (metodologije, profila sektora, standarda zanimanja, standarda kvalifikacija i kurikuluma) te osmišljavanja i organiziranja edukacija za nastavnike u osnovnom, srednjem, visokom i obrazovanju odraslih te za zaposlenike tvrtki, ministarstava i nacionalnih agencija. Od 2014. do 2018. obnaša dužnost ravnateljice Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja RH. Od 2003. godine imenovana je i aktivno sudjelovala u radu brojnih strateških hrvatskih i međunarodnih tijela vezano za donošenje strategija i politika u obrazovanju.

Mislav Balković

Doc.dr.sc. Mislav Balković je rođen 1975. godine u Zagrebu, diplomirao je i magistrirao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu te doktorirao 2016. na istom sveučilištu. Od 1998. je vezan uz područje obrazovanja, a od 2000. stalno je zaposlen u učilištu Algebra na mjestu ravnatelja gdje pokreće i sudjeluje u izvođenju ključnih razvojnih projekata Algebra grupe, da bi 2009. preuzeo funkciju dekana Sveučilišta Algebra.

Mislav je od 2008. angažiran na izgradnji Sveučilišta Algebra i njegovih studijskih programa i sustava osiguravanja kvalitete te od tada postaje i aktivno uključen u inicijative koje promiču i izgrađuju obrazovanje na svim razinama. Radio je na aktualnoj Strategiji obrazovanja i znanosti, član je ili je bio član niza stručnih tijela poput Nacionalnog vijeća za znanost, visoko obrazovanje i tehnologiju (2010.-2016.), povjerenstva za uspostavu HKO, povjerenstva za izradu zakona o obrazovanju odraslih, Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju, Zakona o osiguravanju kvalitete u znanosti i visokom obrazovanju itd., te je predsjednik Hrvatske udruge poslodavaca u obrazovanju (HUP-UPO) i sektorskog vijeća za elektrotehniku i računarstvo. Mislav je bio uključen u izradu i donošenje Zakona o HKO i pravilnika o registru HKO, a njegova doktorska disertacija te s njom povezana znanstvena istraživanja podloga su za uvođenje sustava priznavanja neformalnog i informalnog učenja temeljenog na paradigmi kvalifikacijskih okvira u Republiku Hrvatsku.

Preuzmite prezentaciju

Ana Tecilazić

Ana je glavna tajnica Sveučilišta Algebra, zadužena za institucijski razvoj u skladu s europskim i nacionalnim okvirom obrazovnih politika. Posjeduje dvadesetogodišnje profesionalno iskustvo u razvoju javnih politika visokog obrazovanja i cjeloživotnog učenja na europskoj i na nacionalnoj razini. Znanstveno-istraživački razvoj i praksu razvijala je prvenstveno na području zapošljivosti. Glavna je tajnica Zbora veleučilišta, te članica Upravnog odbora EURASHE (Europske udruge visokih učilišta koja izvode stručne studije) i suvoditeljica Radne skupine za učenje i poučavanje u Europskom prostoru visokog obrazovanja (EHEA). Razvoju politika visokog obrazovanja na europskoj razini doprinijela je sudjelujući u radu brojnih profesionalnih institucija, a djeluje i kao neovisna međunarodna stručnjakinja u postupcima vanjskog vrednovanja visokih učilišta, te razvija i provodi brojne međunarodne projekte u području visokog obrazovanja.

U svom izlaganju Ana Tecilazić predstavit će strateški i zakonodavni kontekst za razvoj priznavanja i vrednovanja neformalnog i informalnog učenja na svim razinama obrazovanja. Povećana dostupnost kontinuiranog stjecanja novih znanja i cjeloživotnog učenja traže nove alate i mehanizame provjera i vrednovanja stečenih znanja i vještina. Priznavanja i vrednovanje znanja stečenog izvan kontroliranih uvjeta i redovnog obrazovanja treba biti uklopljeno u vanjske i unutarnje sustave i mehanizme osiguravanja kvalitete. Prezentacija će potaknuti raspravu o prilikama i izazovima u razvoju učinkovitih i pouzdanih sustava osiguravanja kvalitete, te priznavanja i vrednovanja neformalnog i informalnog učenja.

Preuzmite prezentaciju

Ivana Pilko Čunčić

Ivana je načelnica Sektora za srednjoškolski odgoj i obrazovanje i obrazovanje odraslih u Ministarstvu znanosti i obrazovanja. Ima petnaestogodišnje iskustvo u razvoju strategija i javnih politika srednjoškolskog obrazovanja i obrazovanja odraslih na europskoj i nacionalnoj razini. Sudjeluje u radu brojnih povjerenstava i radnih skupina na nacionalnoj i međunarodnoj razini koje se bave općim i strukovnim obrazovanjem, učenjem temeljenim na radu, osiguravanjem kvalitete u strukovnom obrazovanju i obrazovanju odraslih, cjeloživotnim učenjem i dr. Članica je tima koji sudjeluje u projektu tehničke pomoći Europske komisije i OECD-a kroz koji se razvijaju modeli priznavanja i vrednovanja neformalnog i informalnog učenja u Hrvatskoj.

Ivana će predstaviti nacrt pravilnika o vanjskom vrednovanju ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja, a koji proizlazi iz novog Zakona o obrazovanju odraslih. Navedeni pravilnik temelj je za uspostavu procesa osiguravanja kvalitete u sustavu obrazovanja odraslih.

Preuzmite prezentaciju

Sandra Bezjak

Sandra Bezjak radi u Agenciji za znanost i visoko obrazovanje od njezina osnutka 2005. g. Sudjelovala je u izgradnji sustava vanjskog osiguravanja kvalitete hrvatskog visokog obrazovanja u skladu sa europskim standardima i smjernicama za osiguravanje kvalitete, te primjerima dobre međunarodne prakse. Velik dio njezinoga rada uključuje razvoj i provedbu modela akreditacije visokih učilišta i studijskih programa, te podršku visokim učilištima u razvoju sustava osiguravanja kvalitete. Sudjelovala je na brojnim skupovima u zemlji i inozemstvu i održala brojna izlaganja na temu osiguravanja kvalitete i povezanih tema. Predmet njezina interesa su posebice modeli vanjskih vrednovanja, standardi i indikatori kvalitete, ishodi učenja i kvalifikacijski okviri, poučavanje usmjereno na studenta i sl. Sandra Bezjak je članica ENQA-inog tijela Agency Review Committee (ARC). Kao ENQA-ina stručnjakinja sudjeluje u vrednovanju europskih agencija za osiguravanje kvalitete i u međunarodnim projektima usmjerenima na podršku agencijama i njihovo osnaživanja u skladu sa europskim standardima.

Sandra Bezjak će održati izlaganje o dosadašnjim postupcima reakreditacije visokih učilišta s naglaskom na glavne nalaze tih postupaka i preporuke za unapređenje kvalitete hrvatskih visokih učilišta. U izlaganju će se osvrnuti na planove Agencije za daljnje unapređenje postojećeg modela akreditacije, posebice samih standarda kvalitete, a u svjetlu aktualnih zakonodavnih izmjena.

Preuzmite prezentaciju

Ricardo Espinoza

Ricardo Espinoza analitičar je javne politike u OECD Centru za vještine, a njegovi istraživački i profesionalni interesi leže na raskrižju ekonomije rada i ekonomije obrazovanja. Temeljni profesionalni izazovi kojima se bave odnose se na komparativnu analizu politika i usluge identificiranja političkih prioriteta. Pružao je konkretne i prilagođene savjete o politici, te razvijao brojne projekte u Slovačkoj, Portugalu, Maleziji, Tajlandu i Meksiku. Ricardo Espinoza ima više od 10 godina iskustva u akademskoj zajednici i radu s međunarodnim organizacijama. Čileanac rođenjem, doktorirao je ekonomiju na Sveučilištu Maryland i diplomirao strojarstvo na Pontificia Universidad Católica de Chile.

Marta Žuvić

Marta Žuvić trenutno je prorektorica za studente, studije i osiguranje kvalitete na Sveučilištu u Rijeci.
Doktorirala je iz područja biofizike 2002. godine na Sveučilištu u Zagrebu, radila u nastavi i znanstvenom istraživanju na Medicinskom fakultetu, Tehničkom fakultetu i Odjelu za biotehnologiju Sveučilišta u Rijeci, te osnovala sveučilišnu IT akademiju i Centar za e-učenje. Objavila je 47 izvornih znanstvenih radova, sudjelovala u 12 znanstveno-istraživačkih projekata i autorica je 2 sveučilišna udžbenika.
Stručna usavršavanja imala je kroz program E-Learning Manager pri CARNet-ovoj E-Learning Akademiji (prva generacija polaznika), jednogodišnji program Managerial-Entrepreneurial Skills Development for Researchers Programme, edukacije za upravljanje projektima Microsoft Solutions Framework te program Upravljanje kvalitetom u visokom obrazovanju.
Od 2020. članica je Upravnog odbora za učenje i poučavanje Europskog Udruženja Sveučilišta (European University Association, EUA).

Preuzmite prezentaciju

Ognjen Piljek Žiljak

Ognjen Piljek Žiljak radi u Agenciji za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih od 2008. godine, a od 2018. je na radnom mjestu načelnika Odjela za osiguravanje kvalitete. Bio je uključen u niz aktivnosti koje Agencija provodi na području razvoja sustava obrazovanja odraslih i osiguravanja kvalitete u sustavu obrazovanja odraslih i strukovnog obrazovanja. Također je sudjelovao u vođenju ili provedbi niza projekata financiranih od strane Europske unije na području obrazovanja odraslih. Član je više povjerenstva i radnih skupina vezanih uz razvoj i unapređenje pojedinih elemenata sustava obrazovanja odraslih u Hrvatskoj, kao i povezivanje i usklađivanje hrvatskog sustava obrazovanja odraslih s međunarodnim okvirima i inicijativama (Europska unija, OECD). Nacionalni je koordinator za implementaciju Europske agende za obrazovanje odraslih.

Anja Raić Škarić

Anja Raić Škarić, rođena 1982. godine u Zagrebu, diplomirani je jezičar s 15-godišnjim radnim iskustvom u području edukacija i nastave. Svoj karijerni put gradila je u internacionalnim tvrtkama kao službeni prevoditelj i certificirani sudski tumač ruskog i španjolskog jezika, a radila je i u školi stranih jezika, te se okušala u simultanom i konsekutivnom prevođenju. Anja Raić Škarić govori četiri strana jezika, a poseban interes pokazuje prema područjima organizacije i planiranja procesa, agilnog pristupa radu kao i time managementa, koje je dodatno produbila tijekom dvogodišnjeg MBA e-Leadership studija u Algebri.
U Algebri vodi odjel za realizaciju nastave cjeloživotnog obrazovanja, a zadnje četiri godine radi na kreiranjem edukacija i programa obrazovanja, e-learning, online i ostalim obrazovnim formatima. Sudjelovala pri izradi Standarda zanimanja i standarda kvalifikacija, te u izradi brojih kurikuluma. Drži radionice za predavače („train the trainer“) u području metodike nastave, upravljanja grupom, upravljanja promjenama i vremenom, te cjeloživotnog učienja i poučavanja. Zajedno s grupama autorima razvijala je programe za djecu i mlade, ali i odrasle, metodički kreirala radionice različitih formata. Aktivno sudjeluje u pilot projektu osiguravanja kvalitete u obrazovanju odraslih Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih.

Anja Raić Škarić na ovoj će konferenciji moderirati radionicu komentiranja Pravilnika o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja.

Preuzmite prezentaciju

Antonija Merdžan

Antonija Merdžan radi u Agenciji za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih od 2007. godine. Obavljala je poslove više stručne savjetnice za obrazovanje odraslih na poslovima stručno-andragoške procjene programa obrazovanja odraslih i u provedbi nadzora nad stručnim radom ustanova za obrazovanje odraslih. Bila je članica radnih skupina za izradu standarda zanimanja.
Od 2019. godine je na radnom mjestu voditeljice Odsjeka za vanjsko vrednovanje unutar Odjela za osiguravanje kvalitete. Organizira i provodi nadzor nad stručnim radom ustanova za obrazovanje odraslih. Bila je uključena u niz aktivnosti koje Agencija provodi na području razvoja sustava obrazovanja odraslih i osiguravanja kvalitete u sustavu obrazovanja odraslih i strukovnog obrazovanja. Također sudjelovala je u nizu projekata financiranih od strane Europske unije na području obrazovanja odraslih. Trenutačno je uključena u aktivnosti ESF-ovog projekta “Razvoj sustava osiguravanja kvalitete u obrazovanju odraslih“ . Članica je više povjerenstva i radnih skupina vezanih uz izradu pravnih okvira u sustavu obrazovanja odraslih, te uz razvoj i unapređenje pojedinih elemenata sustava obrazovanja odraslih u Hrvatskoj. Područje interesa i stručnosti vidi vezano uz razvoj i praćenje programa obrazovanja/kurikuluma i uz osiguravanje kvalitete u sustavu obrazovanja odraslih.

Mateja Mandić

Mateja Mandić zaposlena je u Agenciji za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih od 2007. godine.
Radi na poslovima više stručne savjetnice za razvoj standarda zanimanja, standarda kvalifikacija i obrazovanja odraslih. Sudjelovala je u projektima koji su imali za cilj izradu standarda zanimanja, standarda kvalifikacija i kurikuluma. Uključena u niz projektnih aktivnosti na području razvoja sustava obrazovanja odraslih i strukovnog obrazovanja financiranih od strane Europske unije, te na operativnoj razini vrednovanja obrazovnih programa koje predlažu ustanove za obrazovanje odraslih. Članica je tima koji sudjeluje u projektu Europske komisije i OECD-a kroz koji se razvijaju modeli priznavanja i vrednovanja neformalnog i informalnog učenja u Hrvatskoj.