Image for Održane radionice iz digitalne pismenosti za ravnatelje, nastavnike i učenike srednjih škola Virovitičko-podravske županije
Naslovnica

15.05.2019

Održane radionice iz digitalne pismenosti za ravnatelje, nastavnike i učenike srednjih škola Virovitičko-podravske županije

Algebra je, kao provoditelj aktivnosti, tijekom veljače i ožujka održala tri radionice iz područja digitalne pismenosti namijenjene ravnateljima i nastavnicima osam srednjih škola Virovitičko-podravske županije. Uz to, organizirane su i održane još tri radionice za učenike u svakoj od škola uključenih u projekt. Nositelj projekta aktivnosti financiranih iz Europskog socijalnog fonda je Strukovna škola Virovitica, a na radionicama su obrađene razne teme – od projektnog učenja u digitalnom okruženju, virtualnih učionica i društvenih mreža preko sigurnosti na internetu i izrade multimedijskih sadržaja do izrade online kvizova, anketa i provjera znanja.

U projektu „Naučimo upravljati novcem kako bismo lakše upravljali budućnošću“ sudjelovala su 24 odgojno-obrazovna djelatnika iz srednjih škola Virovitičko – podravske županije, te 160 učenika srednjih škola. Nastavnici su ovom edukacijom podigli razinu svojih kompetencija, te saznali kako primijeniti inovativne pristupe u poučavanju, te kako razviti i uvesti nove kurikule – fakultativne predmete iz financijske i digitalne pismenosti. Nastavnici su tijekom edukacije savladali i izradu online kvizova, anketa i provjera znanja, te naučili stvarati virtualne učionice. Uz to, savladali su korištenje društvenih mreža kao pomoći u nastavnom procesu, te osmišljavanje i realizaciju projektnog učenja u digitalnom okruženju.

Učenici su pak, nakon edukacije iz financijske pismenosti, učinili prvi korak ka tome da postanu odgovorniji potrošači, osvijestili su važnost štednje i shvatili da je upravljanje novcem cjeloživotni proces koji se neprestano nadograđuje. Također, upoznali su financijske proizvode iz svog okruženja i saznali kako ih koristiti u budućnosti. Uz to, naučili su kako izraditi online kvizove, križaljke, ankete, provjere znanja i multimedijske sadržaje, te kritički promišljati o sigurnosti na internetu i digitalnim tragovima koje ostavljaju.