CILJEVI TRENINGA:

  • polaznici usvajaju osnovne kompetencije potrebne za razumijevanje osnova marketinga, odnosno upravljanja brendovima, prilagođeno za škole, kao i kompetencije potrebne za strukturirano i učinkovito vođenje marketinga škole.

Svrha i cilj ovog treninga je da ponudi odgovore na pitanja polaznika kako da strukturiraju i razvijaju marketinšku strategiju, odnosno kako da vode marketing svoje škole.

KOME JE TRENING NAMIJENJEN:

  • ravnateljima, nastavnicima i/ili stručnim suradnicima u osnovnim školama, srednjim školama i/ili fakultetima.

SADRŽAJ TRENINGA (1 edukacija u trajanju 3-4h):

1. Uvod u marketing

1.1. Uloga marketinga i prodaje

1.2. Interakcija/sinergija marketinga i prodaje

2. Osnove Brand Managementa (upravljanja marketingom)

2.1. Osnove Brand Managementa

2.2. Marketing mix: od 4P do 12P, pa „back to basics“

2.3. Škola kao brend

2.4. Interni marketing škole

3. Životni ciklus brenda

3.1. Faze životnog ciklusa brenda

3.2. Odabir strategije ovisno o životnoj fazi brenda

4. Strategije marketinga

4.1. Vrste strategija marketinga

4.2. Putovanje od strategije do taktike

4.3. Pozicioniranje brenda

5. Zaključak, 1.dio

VAŽNE NAPOMENE:

  • Edukacija će biti fokusirana na teoretske osnove i obogaćena primjerima.
  • Tijekom edukacije, sudionici će u sklopu pojedinih cjelina dobivati konkretne zadatke za rješavanje problema.

Prijavnica

Svi polaznici će dobiti Potvrdu o sudjelovanju. Radionica je besplatna.

"*" indicates required fields

Upišite broj telefona ili mobitela kako bi Vas mogli kontaktirati
Ako ste u sustavu obrazovanja, kojem dijelu pripadate?*
Želim primati novosti iz:
Voditelj obrade je Algebra grupa - Algebra d.o.o i Sveučilište Algebra, Gradišćanska 24, Zagreb kao zajednički voditelj obrade. Podatke prikupljamo isključivo u svrhu informiranja o odabranim uslugama, podatke čuvamo na period od maksimalno 5 godina i ne dostavljamo ih trećim stranama. Više informacija možete pronaći ovdje. Za ostvarivanje prava ispitanika možete poslati zahtjev na dpo@algebra.hr.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.