CILJEVI TRENINGA:
- polaznici usvajaju osnovne kompetencije potrebne za razumijevanje osnova marketinga, odnosno upravljanja brendovima, prilagođeno za škole, kao i kompetencije potrebne za strukturirano i učinkovito vođenje marketinga škole.
Svrha i cilj ovog treninga je da ponudi odgovore na pitanja polaznika kako da strukturiraju i razvijaju marketinšku strategiju, odnosno kako da vode marketing svoje škole.
KOME JE TRENING NAMIJENJEN:
- ravnateljima, nastavnicima i/ili stručnim suradnicima u osnovnim školama, srednjim školama i/ili fakultetima.
SADRŽAJ TRENINGA (1 edukacija u trajanju 3-4h):
1. Uvod u marketing
1.1. Uloga marketinga i prodaje
1.2. Interakcija/sinergija marketinga i prodaje
2. Osnove Brand Managementa (upravljanja marketingom)
2.1. Osnove Brand Managementa
2.2. Marketing mix: od 4P do 12P, pa „back to basics“
2.3. Škola kao brend
2.4. Interni marketing škole
3. Životni ciklus brenda
3.1. Faze životnog ciklusa brenda
3.2. Odabir strategije ovisno o životnoj fazi brenda
4. Strategije marketinga
4.1. Vrste strategija marketinga
4.2. Putovanje od strategije do taktike
4.3. Pozicioniranje brenda
5. Zaključak, 1.dio
VAŽNE NAPOMENE:
- Edukacija će biti fokusirana na teoretske osnove i obogaćena primjerima.
- Tijekom edukacije, sudionici će u sklopu pojedinih cjelina dobivati konkretne zadatke za rješavanje problema.
Prijavnica
Svi polaznici će dobiti Potvrdu o sudjelovanju. Radionica je besplatna.
"*" indicates required fields