CILJEVI TRENINGA:

  • polaznici usvajaju osnovne kompetencije potrebne za razumijevanje osnova marketinga, odnosno upravljanja brendovima, prilagođeno za škole, s naglaskom na postavljanje ciljeva, formiranje i praćenje marketinškog plana, kao i na važnost sinergije internih timova s ciljem ostvarivanja zadanih zadataka.

KOME JE TRENING NAMIJENJEN:

  • ravnateljima, nastavnicima i/ili stručnim suradnicima u osnovnim školama, srednjim školama i/ili fakultetima.

SADRŽAJ TRENINGA (1 edukacija u trajanju 3-4h):

1. Postavljanje ciljeva

1.1. Kako, zašto i na koji način planirati marketinške ciljeve

1.2. Učinkovito planiranje i upravljanje ciljevima

2. Marketinški plan

2.1. Elementi marketinškog plana

2.2. Evaluacija uspješnosti plana

3. Komunikacija sa poslovnim partnerima

3.1. Pregovaranje i dogovaranje

3.2. Čimbenici uspjeha

4. Sinergija timova (interno)

4.1. Važnost sinergije timova

4.2. Nužnost sinergije timova

4.3. Osobni stilovi komunikacije

5. Overview oglašavanja i promocije

6. Umjesto zaključka: „Tips and tricks“

VAŽNE NAPOMENE:

  • Edukacija će biti fokusirana na teoretske osnove i obogaćena primjerima.
  • Tijekom edukacije, sudionici će u sklopu pojedinih cjelina dobivati konkretne zadatke za rješavanje problema.

Prijavnica

Svi polaznici će dobiti Potvrdu o sudjelovanju. Radionica je besplatna.

"*" indicates required fields

Upišite broj telefona ili mobitela kako bi Vas mogli kontaktirati
Ako ste u sustavu obrazovanja, kojem dijelu pripadate?*
Želim primati novosti iz:
Voditelj obrade je Algebra grupa - Algebra d.o.o i Sveučilište Algebra, Gradišćanska 24, Zagreb kao zajednički voditelj obrade. Podatke prikupljamo isključivo u svrhu informiranja o odabranim uslugama, podatke čuvamo na period od maksimalno 5 godina i ne dostavljamo ih trećim stranama. Više informacija možete pronaći ovdje. Za ostvarivanje prava ispitanika možete poslati zahtjev na dpo@algebra.hr.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.