CILJEVI TRENINGA:
- polaznici usvajaju osnovne kompetencije potrebne za razumijevanje osnova marketinga, odnosno upravljanja brendovima, prilagođeno za škole, s naglaskom na postavljanje ciljeva, formiranje i praćenje marketinškog plana, kao i na važnost sinergije internih timova s ciljem ostvarivanja zadanih zadataka.
KOME JE TRENING NAMIJENJEN:
- ravnateljima, nastavnicima i/ili stručnim suradnicima u osnovnim školama, srednjim školama i/ili fakultetima.
SADRŽAJ TRENINGA (1 edukacija u trajanju 3-4h):
1. Postavljanje ciljeva
1.1. Kako, zašto i na koji način planirati marketinške ciljeve
1.2. Učinkovito planiranje i upravljanje ciljevima
2. Marketinški plan
2.1. Elementi marketinškog plana
2.2. Evaluacija uspješnosti plana
3. Komunikacija sa poslovnim partnerima
3.1. Pregovaranje i dogovaranje
3.2. Čimbenici uspjeha
4. Sinergija timova (interno)
4.1. Važnost sinergije timova
4.2. Nužnost sinergije timova
4.3. Osobni stilovi komunikacije
5. Overview oglašavanja i promocije
6. Umjesto zaključka: „Tips and tricks“
VAŽNE NAPOMENE:
- Edukacija će biti fokusirana na teoretske osnove i obogaćena primjerima.
- Tijekom edukacije, sudionici će u sklopu pojedinih cjelina dobivati konkretne zadatke za rješavanje problema.
Prijavnica
Svi polaznici će dobiti Potvrdu o sudjelovanju. Radionica je besplatna.
"*" indicates required fields