Polaznici će tijekom radionice usvojiti osnovne kompetencije potrebne za razumijevanje osnova marketinga, odnosno upravljanja brendovima, prilagođeno za škole, kao i kompetencije potrebne za strukturirano i učinkovito vođenje marketinga škole.

Svrha i cilj ove radionice je da ponudi odgovore na pitanja polaznika kako da strukturiraju i razvijaju marketinšku strategiju, odnosno kako da vode marketing svoje škole.

Teme

1. Uvod u marketing

  • 1.1. Uloga marketinga i prodaje
  • 1.2. Interakcija marketinga i prodaje

2. Osnove Brand Managementa (upravljanja marketingom)

  • 2.1. Osnove Brand Managementa
  • 2.2. Marketing mix: od 4P do 12P, pa „back to basics
  • 2.3. Putovanje od strategije do taktike
  • 2.4. Škola kao brend
  • 2.5. Interni marketing škole

3. Postavljanje ciljeva

  • 3.1. Kako, zašto i na koji način planirati marketinške ciljeve
  • 3.2. Učinkovito planiranje i upravljanje ciljevima

4. Komunikacija s poslovnim partnerima

  • 4.1. Pregovaranje i dogovaranje
  • 4.2. Čimbenici uspjeha

5. Overview oglašavanja i promocije

6. Umjesto zaključka: „Tips and tricks

Edukacija će biti fokusirana na teoretske osnove i obogaćena primjerima.

Tijekom edukacije, sudionici će u sklopu pojedinih cjelina dobivati konkretne zadatke za rješavanje problema.

Sudionici: ravnatelji i stručni suradnici škola

Predavač: Vesna Marijanović Jukić, mag. pharm., univ. spec. oec.

Svi polaznici će dobiti Potvrdu o sudjelovanju. Radionica je besplatna.