U svjetlu novih digitalnih smjernica za obrazovni sektor – kao što je akcijski plan za digitalno obrazovanje 2021. – 2027. na razini EU i strategija digitalne Hrvatske do 2032. g., škole moraju prilagoditi svoje metode poučavanja i poslovanja kako bi pripremile sebe, nastavnike, partnere, a posebno i najvažnije od svega, učenike za nove izazove u 21. stoljeću.

Ova radionica pomoći će školama da upotrebom digitalnog marketinga prepoznaju koje su najbolje digitalne strategije koje su školama na raspolaganju, kako bi odgovorile na izazove poput poboljšanja kvalitete obrazovanja, digitalnog poslovanja i strateškog digitalnog promišljanja, digitalne kompetentnosti, personaliziranog pristupa i relevantnosti.

Teme:

  • Digitalno poslovanje i uloga digitalnog marketinga
  • Strateško digitalno promišljanje i formiranje digitalne marketinške strategije
  • Što je sve potrebno uzeti u obzir prilikom kreiranja digitalne marketinške strategije
  • Postavljanje strateških i ostvarivih ciljeva
  • Digitalni komunikacijski kanali
  • Najnoviji digitalni trendovi i digitalni alati

Sudionici: ravnatelji srednjih škola, nastavnici ekonomske grupe predmeta

Predavač: mr.sc. Martina Sommer Akmačić, stručnjakinja za digitalni marketing

Svi polaznici će dobiti Potvrdu o sudjelovanju. Radionica je besplatna.