Osnove Brand Management-a za obrazovne ustanove
- 20 godina s vama
- 500 predavača i suradnika
- 15.000 polaznika godišnje
- 300.000 održanih edukacija
Iskustvo
Moderna metodologija
Mijenjamo se i usavršavamo u skladu sa svjetskim trendovima.
Odlični uvjeti za rad
Individualni pristup
Polaznici će tijekom radionice usvojiti osnovne kompetencije potrebne za razumijevanje osnova marketinga, odnosno upravljanja brendovima, prilagođeno za škole, kao i kompetencije potrebne za strukturirano i učinkovito vođenje marketinga škole.
Svrha i cilj ove radionice je da ponudi odgovore na pitanja polaznika kako da strukturiraju i razvijaju marketinšku strategiju, odnosno kako da vode marketing svoje škole.
Teme:
1. Uvod u marketing
- 1.1. Uloga marketinga i prodaje
- 1.2. Interakcija marketinga i prodaje
2. Osnove Brand Managementa (upravljanja marketingom)
- 2.1. Osnove Brand Managementa
- 2.2. Marketing mix: od 4P do 12P, pa „back to basics“
- 2.3. Putovanje od strategije do taktike
- 2.4. Škola kao brend
- 2.5. Interni marketing škole
3. Postavljanje ciljeva
- 3.1. Kako, zašto i na koji način planirati marketinške ciljeve
- 3.2. Učinkovito planiranje i upravljanje ciljevima
4. Komunikacija s poslovnim partnerima
- 4.1. Pregovaranje i dogovaranje
- 4.2. Čimbenici uspjeha
5. Overview oglašavanja i promocije
6. Umjesto zaključka: „Tips and tricks“
Edukacija će biti fokusirana na teoretske osnove i obogaćena primjerima.
Tijekom edukacije, sudionici će u sklopu pojedinih cjelina dobivati konkretne zadatke za rješavanje problema.
Sudionici: ravnatelji i stručni suradnici škola
Predavač: Vesna Marijanović Jukić, mag. pharm., univ. spec. oec.
Svi polaznici će dobiti Potvrdu o sudjelovanju. Radionica je besplatna.
Rezervirajte mjesto na radionici
"*" indicates required fields