Naslovnica

CompTIA A+

CompTIA A+ certificirani profesionalci osposobljeni su rješavati probleme i podržavati današnje temeljne tehnologije od kibernetičke sigurnosti preko umrežavanja do virtualizacije i računarstva u oblaku (eng. cloud).

Ovaj trening obuhvaća razna znanja i vještine za osnovnoj razini koja se danas zahtijevaju od IT tehničara, čineći tako A+ relevantnim za različite poslove.
Certifikat CompTIA A+ testira performanse kako bi se provjerilo i utvrdilo da su IT profesionalci usvojili vještinu logičkog razmišljanja presudnog za rješavanje kritičnih zadatka IT podrške. Poslodavci diljem svijeta imaju povjerenja da će kroz A+ program identificirati osobu koja je potrebna u ulogama upravljanja krajnjim točkama i tehničke podrške. Po završetku treninga polaznici su osposobljeni za rješavanje problema i rješavanje šireg spektra problema, u rasponu od umrežavanja i operativnih sustava do mobilnih uređaja i sigurnosti.

Što ćete naučiti

  • Hardware
  • Identificirati, koristiti i povezati hardverske komponente i uređaje, uključujući široko znanje o različitim uređajima koje je potrebno za podršku radnoj snazi s udaljene lokacije.

  • Operating System
  • Instalirati i podržati Windows OS uključujući naredbeni redak i podršku za klijente. Prikazati konfiguracije sustava i rješavanje problema za Mac OS, Chrome OS, Android i Linux OS sustave.

  • Software troubleshooting
  • Rješavati probleme s računalom i mobilnim uređajima uključujući uobičajene probleme s OS-om, malwareom i sigurnosne probleme.

  • Networking
  • Objasniti vrste mreža i veza uključujući TCP/IP, WIFI i SOHO (small office/home office network).

  • Troubleshooting
  • Brzo i učinkovito riješiti probleme s uređajima i mrežom u stvarnom svijetu.

  • Security
  • Identificirati i zaštititi uređaje i njihove mrežne veze.

  • Mobile Devices
  • Instalirati i konfigurirati prijenosna računala, mobilne uređaje i aplikacije za podršku kako bi se krajnjim korisnicima osigurala povezanost.

  • Virtualization & Cloud Computing
  • Usporediti i razlikovati koncepte računalstva u oblaku i postaviti client-side virtualizaciju

  • Operational Procedures

Koristiti i voditi se najboljim praksama za sigurnost, utjecajima na okoliš te koristiti ispravnu poslovnu komunikaciju.

Kome je namijenjeno

  • Service desk analyst
  • Help desk tech
  • Technical support specialist
  • Field service technician
  • Associate network engineer
  • Data support technician
  • Desktop support administrator
  • End-user computing technician
  • Help desk technician
  • System support specialist

Preduvjeti

Iskustvo u obavljanju poslova IT tehničara i/ili IT podrške.

Nastavni plan

Pregledaj
  • Lesson 1: Installing Motherboards and Connectors
  • Lesson 2: Installing System Devices
  • Lesson 3: Troubleshooting PC Hardware
  • Lesson 4: Comparing Local Networking Hardware
  • Lesson 5: Configuring Network Addressing and Internet Connections
  • Lesson 6: Supporting Network Services
  • Lesson 7: Summarizing Virtualization and Cloud Concepts
  • Lesson 8: Supporting Mobile Devices
  • Lesson 9: Supporting Print Devices
  • Lesson 10: Configuring Windows
  • Lesson 11: Managing Windows
  • Lesson 12: Identifying OS Types and Features
  • Lesson 13: Supporting Windows
  • Lesson 14: Managing Windows Networking
  • Lesson 15: Managing Linux and macOS
  • Lesson 16: Configuring SOHO Network Security
  • Lesson 17: Managing Security Settings
  • Lesson 18: Supporting Mobile Software
  • Lesson 19: Using Support and Scripting Tools
  • Lesson 20: Implementing Operational Procedures

Za što vas priprema?

  • Certifikacijski ispit: CompTIA A+ 220-1101 (Core 1) i 220-1102 (Core 2)
  • Certifikat: CompTIA A+