Ovaj seminar pruža osnovno razumijevanje V3, uključujući sve temeljne komponente i ključna razmatranja vezana uz implementaciju. Također će naglasiti razlike i sličnosti sa V2.
ITIL je postala de-facto standard u upravljanju IT uslugama. ITIL pomaže organizacijama iz svih industrija koje nude svoje usluge na kvalitetan i ekonomičan način. Najnovija verzija okvira, poznata kao ITIL v4 2018, progresivno je ažuriranje koje dodatno pročišćava postojeće tijelo najboljih praksi IT usluga, ostavljajući temeljna znanja i informacije poprilično nepromijenjenim.
Što ćete naučiti
- potpomognuta radionica
- diskusije i prezentacije
- vježbe i aktivnosti
- brošure
- osigurani papir i olovka za bilješke
- na kraju radionice vrijeme za analizu, pitanja i odgovore te za iznošenje bilo kakvih važnih pitanja i komentara
Kome je namijenjeno
Seminar je namijenjen svima koji rade ili surađuju s IT odjelima
Preduvjeti
Nastavni plan
Pregledaj
- Najbolja praksa u Service Managementu: Potreba za standardima. Dostupni standardi.
- Uvod u pristup Service Management-u preko *životnog ciklusa: Pozadina razvoja pristupa životnog ciklusa. Business/IT prilagođavanje nasuprot business/IT integraciji.
- Pregled strategije usluga: Dostupne strategije. Odabir strategije.
- Pregled dizajna usluga: Principi dizajna i aktivnosti. Procesi dizajna.
- Pregled tranzicije usluga: Principi prijenosa i aktivnosti. Procesi prijenosa.
- Pregled upravljanja uslugama: Principi upravljanja i aktivnosti. Procesi upravljanja.
- Pregled kontinuiranog poboljšanja usluga (CSI): CSI pokretači. Odnosi CSI-a sa ostalim dijelovima Service Managementa.
Za što te priprema?
- ITIL Foundation certifikat, uz dodatnu pripremu